Droguri SRL

Publicat pe Actualizat pe

Eva si Ioana au sapat o mica groapa in pamant si gatesc, amestecand tot felul de ingrediente cu doua betisoare de inghetata.

Eva: pun frunze, petale, betisoare si niste cocaina. A iesit o mancare buuuna!

________________

Pe strada, Eva striga in gura mare aratand spre o tanara:

Taaaatiii, fata asta mananca multa cocaina

__________________

De unde i se trage? Intr-o seara, m-am uitat pe NG, la un documentar despre droguri, si i-am povestit si co-autorului la micul dejun. In curand, n-o sa mai putem vorbi despre nimic

23 de gânduri despre „Droguri SRL

    Sofie a spus:
    7 Septembrie 2011 la 8:06 AM

    LOL :)))))
    Cind Sara avea 4 ani, am prins loc la o pre-school (gradinita) faina, in buricul tirgului, la doar 2 cladiri de unde lucram eu.
    Prima zi, am coborit din tren, am urcat scarile si am iesit pe un fel de platforma, taman in mijlocul zgiriie-norilor … nu era prima data cind o duceam acolo, mai fusese de zeci de ori, stia centrul mai bine ca mine, unde-i magazinul cutare, unde-i cladirea aia, aialalta … dar in dimineata aceea, ceva a facut click in mintea ei, ma gindesc ca a vazut atita lume imbracata frumos, barbati la costum, femei pe tocuri, aranjate, s-a oprit si a exclamat „Wow, this is like in Sex&City” :)))).

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:43 AM

      wow, uite, mami, doamna asta are pantofi Manolo Blahnik:))
      va uitati amandoua la filme, v-am prins!

    cojocarii a spus:
    7 Septembrie 2011 la 8:44 AM

    foarte – foarte tare Eva!

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:39 AM

      sper ca nu a inregistrat si restul de termeni din povestirea mea, ca nu era vorba doar despre cocaina

    ralu' a spus:
    7 Septembrie 2011 la 12:30 PM

    =)) Mama, ce dulce! Incerc sa-mi inchipui cam cum se uita lumea la voi, parintii denaturati 😀

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:37 AM

      oricum eram denaturati. Inghetata toamna, iarna, primavara?! asta bate cocaina

    luckyrock a spus:
    7 Septembrie 2011 la 3:28 PM

    :))) haioasa foc! inregistreaza totul ca un casetofon.:D

    de cate ori am avut ocazia, i-am avertizat pe cei cu copii mici: „ai grija ce zici referitor la soacra-ta, ca sigur te spune copilul!”.:))

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:20 AM

      suntem foarte grijulii cand barfim, vorbim atat de cifrat incat riscam ca nici noi sa nu mai stim despre cine e vorba:))

    Mamiţuni a spus:
    7 Septembrie 2011 la 10:17 PM

    Deeeeeci… stai sa notez… frunze, petale, betisoare si cocaina… asa…
    Zice Eva ca iese buna?
    🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:17 AM

      nu uita de praful alb! (e alba?) ei, fie, merge si niste faina daca n-aveti, o sa iasa cam rantas, dar buna si asa:))

    v_florina a spus:
    7 Septembrie 2011 la 10:38 PM

    Foarte tare! Am ras copios cu Razvan. Mai, invatati copilul la prostii :)))

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:19 AM

      au mai fost unii care si-au fotografiat copilul cu un bonk si au pus poza pe facebook. I-a saltat protectia copilului, imediat. Asta in State parca. Noroc ca la noi lumea e inca relaxata (neglijenta?) ca altfel ne trezeam cu brigada antidrog la usa

    moni a spus:
    7 Septembrie 2011 la 11:17 PM

    Cred ca i-a placut ei fonetic, suna interesant cocaina. Citind, subconstientul meu mi-a cantat, extrem de bizar, Cocaine a lui Clapton si mai apoi No coke a lui Dr. Alban 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2011 la 7:16 AM

      Si mie tot Eric Clapton imi canta. Un pic si Cocaine blues

    Ana a spus:
    8 Septembrie 2011 la 2:21 PM

    Ce antenute delicate au piticii… Imediat receptioneaza si interpreteaza. Amu, trebuie sa vezi ce a inteles ea ca e cocaina, ca nu degeaba i-a spus ea lui tati ca fata aia mananca multa cocaina

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2011 la 9:29 AM

      n-am indraznit sa insistam, doar ce i-am explicat ca e „o iarba toxica”. Stie ce inseamna toxic

        adra_bell a răspuns:
        14 Septembrie 2011 la 6:19 AM

        am descoperit! vine de la coca pentru prajituri, cocaina e deci ceva inrudit:))

    Andreea a spus:
    8 Septembrie 2011 la 10:46 PM

    🙂 Haioasa Eva dar sunt curioasa ce zice mamica Ioanei cand o sa o auda pe aceasta vorbind de ingredientele ei noi din bucatarie….:) Mie astea mi se par cele mai tari provocari cand ajung la varsta asta: vine cu „noutati” pe care stii ca nu avea cum sa le stie de la tine si tb sa incepi sa i le povestesti astfel incat sa inteleaga cat mai corect despre ce e vorba…:) Succes in continuare! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2011 la 9:31 AM

      :)) probabil ca tinerii din familia Ioanei vor fi supravegheati discret o perioada de mama fetitei:D

        Andreea a spus:
        13 Septembrie 2011 la 5:19 PM

        :)) de asta sa fii convinsa…;)

    Admin DeseneCopii.net a spus:
    12 Septembrie 2011 la 5:40 AM

    Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Elle a spus:
    5 Octombrie 2011 la 10:55 AM

    foarte amuzant! numai ca acum va trebui sa iti selectezi si documentarele pe care le vizionezi.

      adra_bell a răspuns:
      5 Octombrie 2011 la 12:48 PM

      ne-am transformat in proprii nostri cenzori si se pare ca nu-i suficient

Lasă un răspuns

