Amuzant si colorat

Publicat pe Actualizat pe

Ma gandeam de ceva timp sa-i fac Evei un tricou cu un cantec. L-am si ales, sa fie cateva note din Borboletinha cu fluturasa pictata alaturi. M-a oprit numai migaleala la care ma inhamam, am tot amanat si bine am facut, pe principiul „Nu lasa pe maine ce poti face azi. Lasa pe poimaine ca se rezolva de la sine”. Nu, nu s-a desenat singur, dar Eva a primit un body foarte dragut, imprimat pe acelasi principiu, cu un cantec de leagan. Si rosu pe deasupra, iar ei ii sta foarte bine in rosu

Cei de la bodybebe au intrat in telepatie cu noi si au mai aplicat o idee eveasca. Minunatul si originalul maieu cu pete colorate pe care Eva l-a creat intr-o dupa-amiaza de inspiratie, numai ca ei i-au mai adaugat un citat celebru de-al lui Andy Warhol: I Like boring things.

Mai au si alte colectii amuzante cu tatuaje, margele sau ochelari smechereste agatati la gat, hainele sunt din bumbac de calitate, la prima spalare nu au dat semne de labartare. Mi-a mai placut in mod deosebit eticheta imprimata, nu suport etichetele alea deranjante, si-mi ia ceva timp sa le descos, astfel incat sa nu gasesc copilul zgariat la ceafa.

9 gânduri despre „Amuzant si colorat

    ralu' a spus:
    12 Septembrie 2011 la 8:43 AM

    Ce faine-s 🙂
    Da’ io ma gandeam ca nu se mai fac body-uri pentru copii asa mari, am incetat sa caut body-uri pe la un an jumate, cred 🙂 Desi-s practice, nu lasa spatele gol….da-n schimb la urgente ai dureza 2-3 secunde si desfacutul capselor :))

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2011 la 9:56 AM

      depinde de cat de inalta e Alla. Bodyul rosu e de 98 cm, ii vine bine Evei ca e cam ghindoaca:D

    ralu' a spus:
    12 Septembrie 2011 la 10:28 AM

    Alla are cam 105, cred, nu stiu ca nu mai prea sta, dar avea vreo 102 acum 8-9 luni.

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2011 la 10:39 AM

      cred ca Eva e pe la 102-103 acum, ii vine bine, adica nu este intins, fortat, ar mai fi un pic de spatiu.

    Ch_Dana a spus:
    12 Septembrie 2011 la 4:00 PM

    Mda, dragutele, dar pentru declaratia lor de intentie („in Romania de azi, oferta vestimentara pentru bebelusi este mica la capitolul viziune, dar mare la capitolul pret. „), mi se par un pic cam scumpe. Intamplarea face sa fi fost saptamana trecuta la C & A si au chestii foarte dragute, la preturi comparabile, daca nu si mai mici. E drept ca body-uri pentru copoii de varsta Evei n-am vazut 🙂

    Am depistat si un loc pe Mosilor unde am gasot body-uri olandeze Lief, alea da tesatura !

    http://www.lieflifestyle.com/

    Cat despre zgariat, sarmana Amelia a fost piscata de tati la taiatul unghiutelor 😦 asa ca o eticheta nu mai conteaza. Se mai intampla, oricum mai speriat a fost el decat ea 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2011 la 5:18 PM

      asta cu pretul e relativ, in functie de buzunarul fiecaruia.
      Sa stii ca nu glumesc cu etichetele, eu le tai si de la hainele mele, ma zgarie mereu la ceafa. Stii ca aparuse si un parlamentar cu un proiect de lege privind etichetele de pe haine, sa nu mai puna d-alea aspre. Cred ca am fost singura care i-a dat dreptate:))

    Ch_Dana a spus:
    14 Septembrie 2011 la 9:24 AM

    Mda, problema e si cu alea imprimate: daca vei calca body-ul si pe dos (nu eu, mama e obsedata de sterilizare, daca are timp…:D), se iau. Ca si imprimeurile dealtfel, acum depinde si din ce material sunt. Am avut surpriza asta la niste body-uri pe care am dat o gramada de bani, in concluzie marfa adusa in RO nu-si prea merita banii uneori…

      adra_bell a răspuns:
      14 Septembrie 2011 la 10:18 AM

      eu nu le calc nici pe fata…cat despre ciupitul cu forfecutza, tine-te tare. eu mi-am „maltratat” astfel primul bebelus: am dat-o cu capul de usa si i-am prins gusa in fermoar.

    Elle a spus:
    5 Octombrie 2011 la 10:52 AM

    foarte simpatice

Lasă un răspuns

