Bye-bye blog

Publicat pe Actualizat pe

Pe de o parte sunt total dezinteresata de blog,  il deschid, ma uit la pagina alba si ma apuca lenea. Trebuie sa scriu despre alaptare, despre purtatul copilului, despre… Dar chiar trebuie? Sau mai bine spal vasele? sau strang hainutele aruncate prin casa? sa-i curat Evei masuta de joaca acoperita cu faina, malai, orez si orice altceva a mai gasit  si consumat de prin dulap?

Nici macar despre Eva, cum mi-a zis astazi, uitandu-se la un copil mai mare, de vreo 12 ani, „uite, mami, un copil adult” ?

Nici despre Filip, cum creste ca voinicii din povesti, azi 6400g, aproape si-a dublat greutatea de la nastere?

Si apoi devin interesata de blog, as scrie, dar as vrea sa scriu mult, ciudat cum alaptarea are legatura stransa cu pisicile, cu pisica mea in special, si nu poti explica asta in cateva randuri. Iar mai mult de 10 randuri nu pot scrie cu o mana, cealalta sustinandu-l pe puiul adormit, cu capul balanganit pe spatarul scaunului de la PC, cat dau eu o raita pe FB si pe bloguri.

O sa ma intorc

26 de gânduri despre „Bye-bye blog

    luckyrock a spus:
    12 Octombrie 2011 la 8:51 PM

    imi pare rau pe undeva, dar ai dreptate: prioritatile tale sunt altele.

    ne-om mai citi. candva.:)

    bye bye.

      adra_bell a răspuns:
      12 Octombrie 2011 la 9:43 PM

      Nici macar n-am terminat de scris postul asta:)) asa ca nu ma mir ca nu se intelege nimic.

      luckyrock a spus:
      12 Octombrie 2011 la 10:02 PM

      se intelege ceea ce ai scris: ca ai vrea sa mai scrii, dar nu mai poti si, cand poti, nu mai ai chef.

      daca postul a aparut, eu ca si cititoare il consider terminat, nu imi pot da seama daca mai vroiai sa adaugi ceva sau nu.

      nu cred ca am interpretat eu gresit, e o stare de fapt pe care ne-ai adus-o la cunostinta si eu ti-am spus ceea ce gandesc in legatura cu aceasta: imi pare rau ca nu mai vrei / poti / ai chef sa scrii, pentru ca talentul tau [de a „bloggari”] este vizibil. tu dispari, iar alte mizerii ocupa tot mai mult spatiu virtual. sa speram ca este infinit si ca nu ne vom sufoca intr-o zi.

      daca vroiai sa zici prin „o sa ma intorc” ca o sa vii mai tarziu sa termini postul acesta, imi vine in cap gandul ca, de fapt, vroiai sa ne scrii o „scrisoare de adio”, adica sa ne anunti ca ne „despartim” definitiv.

      daca este asa, din nou, ma numar printre cei care regreta acest lucru, dar ai viata ta si prioritatile tale, 2 copii care, categoric, au mai multa nevoie de tine decat avem noi, niste straine [sau mai putin straine] care te citim.

        adra_bell a răspuns:
        12 Octombrie 2011 la 10:12 PM

        nu, nu, o sa ma intorc pe blog. De fapt nu plec nicaieri, dar ritmul asta lent se va mentine din motive filipesti. Da’ sa stii ca, in capul meu, se scriu niste postari dementiale.

      luckyrock a spus:
      12 Octombrie 2011 la 10:21 PM

      oh, sunt convinsa de asta!:)

    Andreea a spus:
    12 Octombrie 2011 la 9:31 PM

    We’ll be here:)
    Copil adult? este teribila:)

      adra_bell a răspuns:
      12 Octombrie 2011 la 9:44 PM

      eu spun un cuvant care incepe cu litera C, tu spui altul, da, Eva? intreaba tati si tot el incepe
      Caine!
      Caine vagabond! zice si Eva la randul ei

    alina downunder a spus:
    13 Octombrie 2011 la 5:42 AM

    nici nu stii cat de bine te inteleg!! 🙂
    hugs. to all of you.

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 12:21 PM

      off, da, si de tine mi-e dor.

    Roxana a spus:
    13 Octombrie 2011 la 7:52 AM

    asa-i, asa-i, noi facem si dregem muulte intr-o zi, mai scriu dou lele, trei surcele, asa de relaxat, dar nu mai e o prioritate clar, te inteleg bine 🙂 imbratisari!

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 12:23 PM

      ma lasi! doar ce am admirat niste caciulite rosii si o carticica din nasturi, doar ca n-am timp sa comentez, abia ma mai descurc pe blogul meu cu comentariile. Si m-am intrebat : „oare cum poate sa mai faca si asta?”. Dar am prins si puteri, Andrei e un pic mai mare deci peste o luna s-ar putea s afac si eu o carte f mica:)

    degetica a spus:
    13 Octombrie 2011 la 8:04 AM

    si eu scriu din ce in mai rar pe blog. De trebuit nu trebuie nimic , decat…din alea grele si definitive 😀 Va pupi.

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 12:23 PM

      nu trebuie, asa e, dar zau ca ne mananca si FB, si-i pacat ca FB zboara, nimic nu ramane in urma lui

    adelamaria a spus:
    13 Octombrie 2011 la 9:10 AM

    Eu voi fi mereu in zona, Adra, si mereu te voi citi cu placere! Si eu scriu rar, putin si parca din ce in ce mai prost, dar uneori mai scriu. Pentru ca am nevoie. Pentru ca simt. Pentru ca stiu ca bucura pe unii sau pe altii. Pentru ca vreau sa ramana undeva. Nu pentru ca trebuie.
    Imbratisari!

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 1:07 PM

      da, asta e si motivul pentru care am blogul, sa ramana undeva toata bucuria asta si ei sa citeasca mai tarziu

    Christine a spus:
    13 Octombrie 2011 la 9:37 AM

    Noi te asteptam cu nerabdare! Mie, personal, imi pare rau ca nu te mai citesc. Ma obisnuisem cu voi. Dar, pe de alta parte, te inteleg… Cand creste Filip mai mare, poate iti revine cheful!

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 1:07 PM

      si uite ca tocmai cand imi luam la revedere a dormit Filip o ora in patut si eu am facut ceva simplu de mancare, deci a fost timp pt blog

    elena stanescu a spus:
    13 Octombrie 2011 la 10:08 AM

    am dat de voi!

    zile frumoase de toamna. pentru voi. va doresc:)

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 1:08 PM

      ne pierdusei? Ce face bebelusul?

    Roxana a spus:
    13 Octombrie 2011 la 1:01 PM

    o luna diferenta intre baieteii nostri se cunoaste, ai sa vezi, e din ce in ce mai usor! curaj!

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2011 la 1:08 PM

      am momemnte cand mai imi pierd suflul

    Raluca a spus:
    13 Octombrie 2011 la 7:24 PM

    Mie mi-e si rusine sa ma plang, ca la fel simt si am doar unul, mai mare :D. Doar cand doarme de amiaza, cel mult o ora, apuc sa dau o raita pe bloguri si pe FB. Cand sa scriu pe blog, se trezeste :D. Si apropo ca multe postari frumoase sunt la tine in cap, eu de multe ori m-am gandit ca as vrea o tehnica… sa se scrie automat ceea ce gandesc :D. Probabil copiii nostri vor rade de noi ca trebuia sa tastam ca sa comunicam :))

      alina downunder a spus:
      14 Octombrie 2011 la 1:12 AM

      Ideea asta cred ca ne bantuie pe toate, Raluca! 😀

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 7:22 AM

      ugh, da, sper sa tin pasul cu tehnologia, ca sa pot comunica cu ei in viitor. Dar nu stiu zau, deja ma simt un pic pierduta…

    abramburika a spus:
    14 Octombrie 2011 la 6:59 AM

    Mie o sa-mi lipsesti … aici, pe blog. Ca te gasesc eu oricum prin alte locuri!

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 7:23 AM

      eh, nu, nu plec. Doar ritmul nu va mai fi atat de sustinut, depinde de Filipel de fapt

Lasă un răspuns

