Gaseste pisica

Publicat pe

Pentru ca tot a venit vorba despre Bebetze, mi-am amintit de o fotografie cu ea. Cu pisica. E in poza si se vede chiar clar

 

28 de gânduri despre „Gaseste pisica

    mmaria a spus:
    14 Octombrie 2011 la 3:10 PM

    cred ca amenintarea de a zice bye bye blogului l-a speriat pe asta din urma si te a atras fara sa stii sa scrii. super trooper blog:)

    mmaria a spus:
    14 Octombrie 2011 la 4:54 PM

    cred ca da, e cumva pe spate? cam in centrul imaginii?

    mmaria a spus:
    14 Octombrie 2011 la 4:56 PM

    oricum, e mai tare decat aia de pe FB

    adra_bell a răspuns:
    14 Octombrie 2011 la 5:07 PM

    nu-i pe spate.
    da’ sa vezi cand am luat-o de la developat ce ne-am mai uitat amandoi la ea cam vreo juma de ora

    v_florina a spus:
    14 Octombrie 2011 la 5:14 PM

    eu nu o vad pe bebetze. si m-am uitat de ma ustura ochii.

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 5:20 PM

      i se vad ochii si o ureche si o parte din cap. Se vede destul de bine dupa ce o gasesti

    luckyrock a spus:
    14 Octombrie 2011 la 5:38 PM

    eu nu vad nici o pisica, vad numai iarba.

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 5:41 PM

      si porumb. E si pisica p-acolo

      luckyrock a spus:
      14 Octombrie 2011 la 5:44 PM

      si porumb, da. da’ pisica nu-i, ne pacalesti.:))

    moni a spus:
    14 Octombrie 2011 la 5:53 PM

    haha! am vazut-o! e ascunsa sub tufa centrala! :)))

      luckyrock a spus:
      14 Octombrie 2011 la 5:55 PM

      si eu ma gandeam ca acolo e, dar nu eram sigura. dar adra are dreptate, dupa ce o gasesti, se vede clar.:)

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 6:57 PM

      :))

    Mari a spus:
    14 Octombrie 2011 la 6:11 PM

    n-as fi zis……dar,intr-adevar,dupa ce i-am descoperit capul a fost mai usor.Cine era fotograful? 🙂 Mari

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2011 la 6:58 PM

      eu sunt fotograful familiei, dar poza a iesit asa din intamplare

    mmarialj a spus:
    14 Octombrie 2011 la 7:53 PM

    se uita cumva spre stanga pozei si i se vede bine si o labuta?

    Mamiţuni a spus:
    14 Octombrie 2011 la 9:11 PM

    Mâţa SWAT.
    Are şi căşti, văd, şi mini-mike, transmite în direct din cercetăşie!

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2011 la 9:58 AM

      Biata de ea, era atat de speriata, a fost prima si ultima data cand am scos-o afara.

    Ch_dana a spus:
    15 Octombrie 2011 la 8:36 AM

    Putea sa fie test de inteligenta, il picam cu brio…:D

    Noroc ca ai pus sageata aia acolo, dar si asa de-abia-mi dau seama. Justificare: strabism apoi hipermetropie pana la vreo 14 ani 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2011 la 9:58 AM

      eu stiu unde este, altfel n-as putea sa o gasesc:))

    doina sfâşie a spus:
    15 Octombrie 2011 la 11:02 AM

    Am de scris un text si nu pot să-mi văd de treabă din cauza pisicii cercetaşe…:)) Mai insist un pic, apoi ma uit la poza ta cu semnalizarea.

    doina sfâşie a spus:
    15 Octombrie 2011 la 11:06 AM

    Am găsit pisicuţa năzdrăvană! I se vede bine capul (fără urechiuşa dreaptă). Bravo, Ana, eşti un fotograf pe cinste!

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2011 la 5:28 PM

      hi, hi, felicitari:)) N-am niciun merit, eu am fotografiat pisica, e poza facuta cu aparat pe film, si cand am developat filmul ne-am uitat amandoi lung la poza, intrebandu-ne daca am fost chiar asa de nepriceputa incat am ratat pisica din porumb.

    Christine a spus:
    15 Octombrie 2011 la 11:24 AM

    Mai, eu sa stii ca pana sa ma uit pe Flickr dibuisem niste ochi care se iteau pe acolo prin iarba… Da’ parca nu-mi venea sa cred ca poate fi ceva acolo… Asta asa ca sa ma laud! Oricum, super poza: merge sa o dai la testele alea psihologice cu iluzii optice!

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2011 la 5:33 PM

      asa mi-am si amintit de poza asta, am vazut o poza cam la fel

    Cristi a spus:
    15 Octombrie 2011 la 7:16 PM

    M-am prins,pisica era cea care a facut fotografia !

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2011 la 7:23 PM

      hai ca tu o stii pe Bebetze. Dar daca zici ca e posibil sa fi avut abilitati de fotograf, asa o fi:))

Lasă un răspuns

