Alintatii copii purtati

Publicat pe Actualizat pe

Numiti-i cum vreti: alintati, invatati pe carne de om, rasfatati, copiii purtati sunt  fericiti. Si nici mamicile lor nu-mi par triste deloc. Acum este si Bucurestiul pe harta babywearingului de pretutindeni cu un flasmob care s-a intamplat intr-una din zilele trecute, chiar in „Saptamana internationala a bebelusilor purtati”.  Ocazie cu care am testat si noi (eu, Filip si M, caci pe Eva n-am convins-o sa se suie in „aia de bebelus”) o Manduca. Review-ul e pe drum, in caz ca nu stiti cu ce si cum se serveste Manduca asta

3 gânduri despre „Alintatii copii purtati

    mmaria a spus:
    17 Octombrie 2011 la 8:16 PM

    super!:)))) mi au placut si cele de la sfarsit: habar n avem de ce dansam cu copiii in brate, dar ce bine e!!!

    sakura a spus:
    19 Octombrie 2011 la 1:43 PM

    Ce frumos! ce frumos! ce frumos!!
    Felicitari mamicilor scumpelor frumoaselor!
    Minunat.

    Manduca new style « About Eva a spus:
    1 Noiembrie 2011 la 11:01 AM

    […] corecta data de acest carrier ii da parintelui o totala libertate de miscare: poti dansa (daca te pricepi desigur), poti alerga ca sa tii pasul cu copilul cel […]

Lasă un răspuns

