Perle (aproape 4 ani)

Publicat pe Actualizat pe

Tati, ce e asta?

Varza rosie

Si de ce e mov ?

____________________________

Eva poarta o caciulita de lana impletita de bunica. Se scarpina  ce se scarpina pana izbucneste:

Caciula asta e plina de purici!

________________________________

Daca se ia cineva de noi, bagam coada intre picioare si plecam (parerea Evei despre riposta la agresivitate)

_______________________

Mami, mami, in baie sforaie monstrul apelor!

Nu e monstrul!

Mami, sfoaraie niste fantome?

Nu, iubita, e vecinul de dedesubt (pe care-l mai adoarme Bachus in cada)

___________________

Eva, imbraca-te sa iesim afara, ii zice M

Ii luam si p-astia? il intreaba Eva aratand spre mine si spre Filip

____________________

Eva termina de mancat si parca si-ar aminti ca se foloseste o formula de multumire, nu prea intalnita la noi in casa

La revedere pentru masa!

18 gânduri despre „Perle (aproape 4 ani)

    alina downunder a spus:
    27 Octombrie 2011 la 5:35 AM

    vaaai, e mortala!! 🙂 🙂
    varza rosie – aceeasi problema o avem si noi. in trio! pana si Catrina a remarcat, indignata, ca nu e rosie, ci „purple, MOF!”. 🙂
    a trecut si pe la noi fantoma aia sforaitoare din baie! zau. si nu era vecinul. si tati, care a adormit in cada (fara Bachus, bietul), iar eu cu fetele ii ascultam concertul in timp ce ma chinuiam sa le adorm (in zadar, cu asa fundal sonor!).
    la noi tati le-a invatat (prin imitatie) pe fete cu sarumanaptmasa. dar se zice „samanamasa!”, de la Maria citire si intrata in analele de familie (fara sa mai iasa!). 😀

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:33 PM

      mie-mi place sinceritatea lor, exprimata candid si in gura mare. Ca in hainele cele noi ale imparatului.
      Aaaa, nu, vecinul nu adoarme facand baita, il culca nevasta-sa acolo, probabil unde sforaie ingrozitor. Prima data cand l-am auzit, m-am speriat si eu si l-am chemat pe M, terifiata de posibila sursa (supranaturala? extraterestra?) a sunetelor teribile

    luckyrock a spus:
    27 Octombrie 2011 la 6:31 AM

    tare nostimi sunt la varsta asta.:)
    „ii luam si p-astia?” si „la revedere pentru masa!” imi plac cel mai mult.:))

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:34 PM

      da, noi fiind un fel de bagaj, numa’ bun de uitat in gara:))

        doinasfasie a spus:
        28 Octombrie 2011 la 10:24 PM

        Matematica familiei voastre: „Unu plus unu fac doi; şi doi de ţinut minte…”

    Christine a spus:
    27 Octombrie 2011 la 8:21 AM

    Ma amuza tare Eva! E dulce foc! Legat de purici, pe Ioana de fiecare data cand o mananca ceva zice ca are purici. Si o spune si in gura mare pe strada!

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:29 PM

      si Eva la fel:)) Ea e si alergica, si daca trece un caine puricos pe partea cealalta a strazii, fii-mea se umple de bubite. Asa ca ne-a tot auzit vaitandu-ne ca e iar ciupita de purici

    Roxana a spus:
    27 Octombrie 2011 la 8:48 AM

    Cea cu ii luam si p-astia..a fost super super tare:)

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:41 PM

      da, noi nu iesim de fiecare data, mai doarme Filip, mai bate vantul. Doar ca exprimarea domnisoarei lasa de dorit.

    roxanasielizar a spus:
    27 Octombrie 2011 la 12:26 PM

    vai ce-mi plac, si noi avem o lista, le mai scriu pe-un caiet, sa nu le uit. Si la noi, Andrei e asta, adica: noi suntem o familie, noi 3 si cu asta 4.
    imbratisari!
    aia cu caciula e preferata mea:)

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:36 PM

      o sa le scriu si eu intr-un draft d-acum incolo. Stii ce-i fain? cum s-or termina perlele fetelor, or veni baieteii tare din urma, asa ca avem distractie garantata

    Aurelia a spus:
    27 Octombrie 2011 la 2:03 PM

    Cea cu varza rosie mi-e cunoscuta si mie :D! Am râs de una singura in fata calculatorului!

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 4:54 PM

      aha, deci e universala si multilingva faza cu varza:))

    marianatcn a spus:
    27 Octombrie 2011 la 3:55 PM

    hahaha, ce tare cu „la revedere pemntru masa!” nu mi-ar fi trecut prin minte …

      adra_bell a răspuns:
      27 Octombrie 2011 la 7:15 PM

      nu ne trece noua prin minte ce le trece lor:) he, he, ce bine ar fi sa mai aveam aceeasi agilitate si imaginatie

    Ch_dana a spus:
    28 Octombrie 2011 la 12:31 PM

    Noroc ca le scrii in blog, asa o sa le vada si ea cand mai creste 😀

    Nici la noi nu s-a purtat „saru-mana”, eu nu tin minte sa fi zis vreodata cand eram mica decat formula completa, aia cu „a fost buna si gustoasa”.

    Aia cu „ii luam si p-astia” a fost criminala…fata lu’ tata, deh, voi erati entitati in-plus…:D

      adra_bell a răspuns:
      29 Octombrie 2011 la 7:34 PM

      nu apuc sa le notez pe toate, le scoate in sirag. E o varsta minunata, ai sa vezi!

    dnaCeainic a spus:
    2 Noiembrie 2011 la 12:46 AM

    :)))) nu am mai ras de mult asa tare

Lasă un răspuns

