Ce am gasit in week-end

Publicat pe Actualizat pe

Noi ne-am cam plimba, dar copilul mic nu suporta sa stea in scaunul de masina mai mult de o juma de ora, asa ca ne limitam la plimbari scurte prin jurul orasului. Si cam asta am gasit pe langa Giurgiu:

Ponei tristi fiindca nu sunt vizitati de copii


un cuplu simpatic


catei in culorile toamnei

frunze colorate numai bune de facut ghirlande de insirat prin casa


porti de trecere catre taramurile zanelor cu aripioare diafane


mult chef de joaca

11 gânduri despre „Ce am gasit in week-end

    ralu' a spus:
    31 Octombrie 2011 la 10:17 AM

    Si voi cu aripioare oricand, oriunde? :))

      adra_bell a răspuns:
      31 Octombrie 2011 la 11:11 AM

      normal! unde ai mai vazut zana fara aripioare??!!

        ralu' a spus:
        31 Octombrie 2011 la 11:59 AM

        In Fairytopia (aia cu Barbie :D), ia pune mana si te informeaza =))

        adra_bell a răspuns:
        31 Octombrie 2011 la 3:46 PM

        pfuuu, nu se uita, norocul meu:D ea e cu dinozaurii:))

    Roxana a spus:
    31 Octombrie 2011 la 11:05 AM

    Vreau si eu porti de trecere spre taramuri magice:)

      adra_bell a răspuns:
      31 Octombrie 2011 la 11:11 AM

      sunt peste tot, dar cica adultii nu le mai vad

    mmaria a spus:
    31 Octombrie 2011 la 1:54 PM

    dar ce ochi si ce privire!

      adra_bell a răspuns:
      31 Octombrie 2011 la 3:25 PM

      a, daa, little mis terror, mie-mi spui?!:D

    corinamirela a spus:
    1 Noiembrie 2011 la 8:45 PM

    Foarte frumos colaj, mi-a placut mult mult…In lumea voastra speciala, vad parca aripioare stravezii peste tot in jurul vostru, care protejeaza si va tin in brate. Pupici!

      adra_bell a răspuns:
      2 Noiembrie 2011 la 7:50 AM

      multumim! avem multe aripioare in jurul nostru, copilaria e plina de zane. Pupici si voua!

    dnaCeainic a spus:
    2 Noiembrie 2011 la 12:43 AM

    superba zanuta!

Lasă un răspuns

