Gradinita de acasa

Publicat pe

Eva este o entuziasta in tot ce face. Cand merge la dansuri, abia apucam sa-i dam geaca jos ca o si ia la fuga si da o tura de sala. Ca sa-si faca incalzirea. Acasa, „lucreaza” toate exercitiile, fiindca asa le-a zis Flori, profesora de la dansuri. Cu luminite in ochi, isi trage masuta ei portocalie si ne intreaba daca vrem sa facem scoala.

Am venit cu scoala 

liniute stangace,  indrumata de Luna Betiluna si Dora-Minodora


pisici pe garduri si mere in copaci-frunze


multimi


sau siruri

24 de gânduri despre „Gradinita de acasa

    mmaria a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 7:58 AM

    ce dragute sunt! merele si pisicile sunt stickere? f dragut!

      adra_bell a răspuns:
      3 Noiembrie 2011 la 8:01 AM

      nu, sunt facute cu niste perforatoare cu forme. Nu-ti mai spun ca acum gasesc mere si pisici prin cele mai neasteptate locuri:))

    luckyrock a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 8:05 AM

    excelenta ideea cu mere pe frunza si pisici pe gard! bravo.:D

    sper sa pun astazi postarea cu hamul, chiar vreau sa-ti arat despre ce este vorba, caci am vazut ca ai scris despre wrap, sling etc.

      adra_bell a răspuns:
      3 Noiembrie 2011 la 8:09 AM

      Frunza e copac, s-a inteles?!:)) Am mai facut asa peisaje cu mere, cosuri cu mere etc, dar nu le-am mai fotografiat. Imi plac perforatoarele astea, si ei ii plac, e aiurea totusi ca le imprastie peste tot prin casa. Sunt curioasa cu hamul, vezi ca am scris si desre Manduca, sa nu fie vorba despre marsupiu obisnuit

      luckyrock a spus:
      3 Noiembrie 2011 la 8:12 AM

      da, da, m-am prins ca e copac.:)

      da, am citit pe fuga acum despre manduca ta, dar o sa revin. sunt in urma cu postarile tale, din pacate.

      luckyrock a spus:
      3 Noiembrie 2011 la 8:15 AM

      ia autocolant, gasesti la Bricostore, la metru. si atunci le lipeste pe toate.:) [probabil peste tot prin casa :)), dar cel putin stau lipite intr-un loc, nu imprastiate]

        adra_bell a răspuns:
        3 Noiembrie 2011 la 8:54 AM

        pai si placerea sa tac-tac toata ziua la mere si pisici unde e? Nu mai spun ca ma baraie la cap sa-i iau confetti….
        offf, cat despre lipit stickere si alte minuni, nu mai spun, avem si pe pereti, si pe mobila si pe electrocasnice. Avem, nu ducem lipsa:))

        luckyrock a spus:
        3 Noiembrie 2011 la 9:32 AM

        ma refer sa faci mere si pisici din autocolant, nu ai vazut la mine?

        adra_bell a răspuns:
        3 Noiembrie 2011 la 12:03 PM

        avem si un caietel mai mic cu autocolante din toate culorile, dar astea sunt dintr-un bloc cu cartoane colorate primite mai de curand, asa ca nu-i dupa mine, am sef, pardon, nu-s de capul meu

    mmaria a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 9:10 AM

    de unde ai luat perforatorul?

      adra_bell a răspuns:
      3 Noiembrie 2011 la 9:13 AM

      marul e cadou, pisica e de la o librarie din Giurgiu

      Aurelia a spus:
      3 Noiembrie 2011 la 9:19 AM

      Oferta e foarte bogata de astfel de perforatoare. Noi locuim intr-un oras mic cu doua librarii mai acatarii si tot am vazut multe, multe feluri. Noi avem cu o pasare cu aripi desfacute (as zice turturica, dar nu-s sigura). Dupa Flavia, le-am fi cumparat pe toate 🙂

        adra_bell a răspuns:
        3 Noiembrie 2011 la 12:01 PM

        are si a mea in plan sa cumpere din toate:)) Noi avem o singura librarie mai acatarii

    ralu' a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 11:00 AM

    Si pe Alla a apucat-o de-o vreme cu scoala si temele, ma tot pune sa-i dau de facut teme; o sa-i iau un caiet de ala special, s-o pun la bastonase 😀
    Ce fain cu perforatoarele, tre’ sa caut si eu.

      adra_bell a răspuns:
      3 Noiembrie 2011 la 12:00 PM

      da, da, si noi avem in plan caiet special. Una, doua, taraste de masuta aia, cica „am venit cu scoala”

    moni a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 3:28 PM

    Ne-am apucat si noi astazi de „frunzarit”. Entuziasm maxim, si la mama si la fiica! :))

      adra_bell a răspuns:
      4 Noiembrie 2011 la 5:44 AM

      am vazut, v-a iesit f haios! Vivat Roxana si Eli ca ne inspira, de la ea am linkul cu frunze.
      Si noi aveam in plan un cules de frunze, dar m-am apucat eu sa fac o baclava si am ratat dimineata, poate iesim azi la frunzarit

        moni a spus:
        4 Noiembrie 2011 la 10:26 AM

        asa e, Roxana si Eliza sunt inspirationale, fac atatea chestii grozave impreuna!

    adelamaria a spus:
    3 Noiembrie 2011 la 8:58 PM

    Foarte tare! Bai, da’ absolut toate mamele sunt mai creative decat mine??!!??…Sincer, ma complexati!…Vreau si io capsator din ala cu forme (io, da? nu fii-mea! :)))

      adra_bell a răspuns:
      4 Noiembrie 2011 la 5:46 AM

      si pe mine ma distreaza capsatorul. Uite, eu nici nu stiam de existenta lor, ala cu mar l-a primit fii-mea cadou de la Cristina a lui Raducu.
      ei, Ana, voi va jucati cu papusile, mie nu-mi iese mai mult de 5 minute.

    ceska777 a spus:
    7 Noiembrie 2011 la 7:32 AM

    Wow! Asta da scoala! Fi-miu care zice oricui ca el merge deja la scoala si are teme de facut (ieri era deja stundent) lucreaza mai liberal: habar nu are de multimi si cifre are o aritmetica care funtioneaza mai aparte. Daca ii dai doi pupici si el ii da bunicului unul mai departe cate oare i-au ramas? 4! Pai cum ? Am primit de la mama!

      adra_bell a răspuns:
      7 Noiembrie 2011 la 8:05 AM

      Franceska, pur si simplu o intereseaza cifrele, ceea ce n-as putea spune si despre litere. noi doar ne jucam in directiile care-i plac ei, fara sa impunem, asa a ajuns sa stie chiar sa socoteasca cu cifre pana la 5-6, sa numere pana pe la 40. Singura a constatat ca exista o repetitivite , adica 21, 22, 23 ca si 31, 32, 33. Mai ii place sa construiasca din cuburi, dar nu deseneaza si abia recent a devenit interesata de cantece si poezii.
      E totala arirmetica lui Dudu! Si f exacta!

    luminitamalanca a spus:
    7 Noiembrie 2011 la 3:45 PM

    ffff frumos. eu am achizitionat de curand cateva astfel de perforatoare, dar uite ca de autocolant la metru nu stiam, merci de pontul cu Bricostore!!!
    si va feliciti pentru gradinita de acasa!

      adra_bell a răspuns:
      7 Noiembrie 2011 la 4:53 PM

      sunt si la librarie coli autocolante de diverse culori, stranse intr-un caiet. Noi taiem forme geometrice din care facem peisaje, oameni etc, toate delicios de strambe

Lasă un răspuns

