De toamna tarzie

Publicat pe Actualizat pe

Primele toamne le-am numarat inconstient, puful moale dezgolind galbenul gutuilor, fumul frunzelor arse navalind din curtile vecinilor, strugurele dulce ramas ratacit in bolta din fata casei
Au urmat toamnele scolaresti, mana mica cuibarita cald in mana parinteasca, pantofiorii de lac bocanind voios pe trotuarul ca un sotron imaginar. Mai tarziu, frunzele dezgolind teii din Alei, soarele caldut inca inveselind nepasatorul grup de liceeni, care a chiulit pentru prima data.
Toamne studentesti, cu stresul cazarii abia terminat si ravna de inceput, ma voi duce la toate cursurile, pierduta in diminetile tarzii de dupa chefuri.
Apoi am uitat sa mai numar, am crescut prea mult, am devenit adult, m-am plafonat, m-am plictisit, m-am pierdut. De patru ani am rasarit din nou, puful gutuilor a fost inlocuit de puful obrajorilor calzi si veseli, cu gene lipite, adormind dulce direct pe inima mea. A revenit uimirea frunzelor fosnind in cadere, bucuria focului pe plaja pustie, am adaugat un raset zglobiu de fetita si un baietel adormind lin, lipit de mine.

14 gânduri despre „De toamna tarzie

    roxanasielizar a spus:
    5 Noiembrie 2011 la 10:24 AM

    toamna prin gene, cu astea vom supravietui, cu amintirile adunate in gaoacea sufletului, frumos pe plaja voastra!

      adra_bell a răspuns:
      5 Noiembrie 2011 la 1:07 PM

      In fata mea e podul Prieteniei, Dunarea e atat de scazuta incat curge vijelios ca un rau de munte printre pilonii podului, avem si sunet de parau de munte asigurat. Singura problema e ca au ramas gunoaie in peisaj, sunt sterse aici, dar se vad in originalul de pe FB

    Raluca a spus:
    5 Noiembrie 2011 la 1:03 PM

    Ce frumos povestesti! Si eu simt ca abia acum, dupa nastere, am reinceput sa „vad” in jurul meu si sa ma bucur de tot ce e frumos! Acum le vad cumva pe toate prin ochii lui, si e atat de minunat!

      adra_bell a răspuns:
      5 Noiembrie 2011 la 3:11 PM

      da, si e amuzant cand auzi cum ti se zice inainte de nastere ca-ti va schimba total viata si nu intelegi in ce fel. Si cel mai trist e atunci cand vad proaspeti parinti care se straduiesc sa-si mentina acelasi stil de viata

    Loredana a spus:
    5 Noiembrie 2011 la 6:40 PM

    sa va bucurati in continuare de toamna, apoi de iarna, primavara, vara, iar toamna, mereu…

      adra_bell a răspuns:
      5 Noiembrie 2011 la 7:19 PM

      la fel si voi, langa lupisoare si vrajitoare!

    szqwer a spus:
    6 Noiembrie 2011 la 8:38 AM

    foarte, foarte frumos scris ! …si foarte adevarat ! multi ani te pierzi in valtoarea lucrurilor neimportante si deodata, cu aparitia copiilor, privesti si inveti sa vezi lucruri marunte ce aduc fericirea , dar care odata nu mai aveau nicio semnificatie, niciun interes.

    Roxana a spus:
    7 Noiembrie 2011 la 11:24 AM

    Da, asa e , uitam sa ne oprim din maratonul zilnic sa admir natura colorata si frunzele adormile, covor pamantului, ma bucur ca retraiesti prin copiii tai bucuria anotimpului, de fapt asa cred ca se intampla cu toate lucrurile mai pure si mai spre suflet, le traiesti dn toata inima in copilarie si apoi din nou prin ochii copiiillor tai:)

      adra_bell a răspuns:
      9 Noiembrie 2011 la 3:32 PM

      da, copiii iti daruiesc mai multe decat ti-ai fi putut imagina pana sa fii parinte

    luminitamalanca a spus:
    7 Noiembrie 2011 la 3:46 PM

    pe cat de adevarat, pe atat de emotionant!

    Lorena a spus:
    1 Decembrie 2011 la 4:37 PM

    Ba sa pui prima poza la concursul de obrajori, este superba! Sa va bucure!

      adra_bell a răspuns:
      2 Decembrie 2011 la 8:12 AM

      multumim, avem patru obrajori superbi de admirat si pupat, pentru noi sunt castigatori in afara oricarui concurs:)

Lasă un răspuns

