Girafe fara streci si gemeni la 37 de ani

Publicat pe Actualizat pe

Original dar doar regional

Sunt obisnuita sa se intoarca capul dupa mine pe strada, ba chiar sa se susoteasca in spatele meu. Inca din copilarie am fost „fetita cu accidentul”, ochi sfredelitori ma masurau centimetru cu centimetru, minunandu-se ca am scapat atat de ieftin.
Dupa care am fost „aia inalta”, mereu cea mai inalta din clasa, motiv serios de suferinta pana spre 17-18 ani, cand a devenit motiv neserios de mandrie. Cert e ca am ramas cu simpatie pentru girafe.
Cumva am reusit sa fac in asa fel incat sa ies si mai al dracului in evidenta. Se purta roz? Eu nu ieseam din negru. Se purtau odiosii blugi streci, cu haina de piele din petice, adusa de la turci si geanta mica de lac? Eu purtam evazati si geanta textila. Ticneala cu evazatii o mai am si acum.
Daca locuiesti intr-un oras mare, asta nu inseamna nimic, dar intr-un oras mic ajungi repede cunoscut.
Nu fac intentionat, nu tin sa ies din turma, dar nici nu ma fortez sa ma integrez. Asa ca iar dau motiv oamenilor sa se intoarca dupa mine. Cativa, putini, zambesc. Cei mai multi sunt nedumeriti, si nu-si dau seama cum vine asta, iar ce a mai ramas se uita urat, da’ urat intr-un mod inchizitorial.
In fine, iata ca indrazneste cineva, o vecina de la prima scara, care e iesita cu nepoata p-afara.
Vaaaai, doamna, da’ ce doarme el acolo! Dar cum v-a dat asta prin cap?
Ce sa-mi dea prin cap?
Sa-l legati in cearsaful asta.
Ei, n-am inventat eu metoda, am invatat de pe net, de la alte fete
Aaaa, vreti sa ziceti ca mai e lume care tine copiii
(sic!) asa?
Sigur ca da, nu prea mai poti fi original in ziua de azi
Te pomenesti ca si cearsaful e special?
Da, zic, puteti sa puneti mana

Ce minunatie, doamna! zice femeia pipaind wrapul. Da’ ce a putut sa va dea prin cap!

Sa facem schimb

Eva si Cristina au primit cate un balon de la DM, Eva galben, Cristina rosu, deci al Cristinei este mai frumos
Eva: Hai sa facem schimb!
Acum al Evei e rosu, al Cristinei e galben
Eva catre tati: Ia uite tati ce frumos e asta rosu, ala galben era urat tare
Cristina: Da-mi balonul inapoi
Eva: Nu e al tau, e al meu! Ai uitat ca am facut schimb?
Cristina: Dar e urat asta galben, ai zis ca e urat.
Eva: Era urat pentru mine, dar pentru tine e taaaare frumos

Cum o fi sa ai 37?
Flori, profesoara de balet, vorbeste cu o fetita mai mare
Cat ai? 37? (vreo masura la ceva)
Eva izbucneste incantata
Ai cat tati, ai cat tati, 37. Eu am 4.
____________________

Tati, o sa cresc si eu, o sa fac 37 de ani ca tine si o sa te fac geamanul meu (ma tot pune sa-i explic ce-s aia gemeni si-mi pare putin suparata ca ea „nu e geamana” cu nimeni)

3 gânduri despre „Girafe fara streci si gemeni la 37 de ani

    dudumic a spus:
    12 Noiembrie 2011 la 12:59 PM

    Chiar numai vorbe de duh!

    cristina a spus:
    12 Noiembrie 2011 la 1:06 PM

    este tare dulce Eva! si al meu e la faza cu gemeni (e drept ca avem prieteni cu gemeni)…

    Raluca a spus:
    13 Noiembrie 2011 la 10:57 AM

    :))

Lasă un răspuns

