Fara aproape

Publicat pe Actualizat pe

Tort, îngheţată, cadou, dezmăţ, răsfăţ.
Maaaami, eu când fac 4 ani fără aproape?
Pentru ea, momentul zero, de maximă amplitudine, e ăla când suflă în lumânări (vreo 12-13, diferite modele, plus un patru roz, tronând solemn in frişcă). A suflat si apoi a răsuflat uşurată. S-a masurat si a constatat ca a mai crescut, d-acum sunt mare, mami, s-a laudat stând pe vârfuri şi ridicand bratele deasupra capului.
Am făcut patru ani fără aproape, a spus ieri, oricui o întreba ce mai face.
Copilaria mică cred că s-a terminat, duse sunt rotunjimile de bebe, stâlceala dulce a cuvintelor. Îmi pare rău şi sunt fericită că fetiţa mea a crescut.
4 ani fără aproape! Aproape ca e greu de crezut!

30 de gânduri despre „Fara aproape

    Andreea a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:28 AM

    LA MULTI ANI EVA!!!! 🙂
    Sa cresti mare, sanatoasa si sa iti faci parintii mandri de tine!
    Iar tie mamica de Eva, felicitari pentru minunatia de fetita pe care o ai….:)
    Pupici si lui Filip! 🙂

    Mari a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:31 AM

    Multe ganduri bune si de la noi,cred ca esti un pic nostalgica…asa ma surprind si eu de multe ori cand revad inregistrari de cand erau mici mici….Mari

    Christine a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:32 AM

    La Multi Ani, Eva! Sa fii fericita1 Si mami, nu fii trista ca mai ai cu cine bebelusi!

    mmarialj a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:35 AM

    inca o data La Multi ANi! daca a scapat de aproape, e clar, e fata mare! mai, mai, ce chitara si microfon are!

    ade a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:47 AM

    La Multi Ani, Eva-mare!!!

    Magda Zlotea a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:49 AM

    La multi ani !

    Lala a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:56 AM

    La multi ani fetita mare!
    Sa fi fericita alaturi de familia ta!

    draw for joy a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 11:02 AM

    La multi ani Eva! Nici mie nu imi vine sa cred ca are deja 4!

    Lixa a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 11:04 AM

    La multi ani, pui mare!

    Roxana a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 11:14 AM

    La multi ani, sa fie sanatoasa, sa creasca la fel de armonios ca si pana acum.
    Iti seamana foarte mult.

    adelamaria a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 12:01 PM

    La Multi Ani, fata frumoasa! Sa ai o stea luminoasa si o cale lina in viata!

    Andreea a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 12:02 PM

    La multi ani:)

    luminitamalanca a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 3:38 PM

    la multi ani!!!

    Mrs.Green Foot a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 6:22 PM

    La Multi Ani! Pup-o pe obrajorii bucalati :*

    Paula a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 8:00 PM

    La multi ani! Sanatate si tot ce e mai bun pe lume pentru mica printesa!

    Parca mi s-a pus un nod in gat la partea cu copilaria mica s-a dus. Trec anii…

    anca vasile a spus:
    15 Noiembrie 2011 la 9:16 PM

    La multi ani, Eva mica! Citesc despre tine de pe vremea cand strigai „putica-putica” prin supermarket si plangeai dupa „deliciosul si gustosul” de zahar pudra… 🙂 Sper ca atunci cand vei fi mare, vei ramane acelasi copil minunat! Fara aproape.

    mariamirabela a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 1:48 AM

    Ooo, la multi ani, Eva!
    Nici nu mai tin minte de cand te citesc, greu imi vine sa cred ca Eva are deja patru ani. Sa va bucure casa si sufletele o vesnicie!

    Laura Frunza a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 10:19 AM

    La multi ani pentru Eva! Arata superb in poza de mai sus, cu microfonul si chitara roz. Iar rotunjimile de bebe parca se mai vad pe ici, pe colo, inca mai ai ce apuca sa dragalesti 🙂

    Miha a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 10:56 AM

    La multi ani Eva! Pupici de la noi!

    marianatcn a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 3:44 PM

    LA MULTI ANI eVEI, CU O OARECARE INTARZIERE, SA FIE ISTEATA SI BUNA, FRUMOASA E !

    adra_bell a răspuns:
    16 Noiembrie 2011 la 6:13 PM

    Multumim tuturor pentru urari!
    Anca, daaa, uitasem de „gutosu si diliciosu'”:))

      anca vasile a spus:
      16 Noiembrie 2011 la 8:00 PM

      Eu nu pot sa uit, am ras cu lacrimi cand am citit, imaginandu-mi-o. 😀 „Deliciosu si gustosu” a intrat in vocabularul comun al familiei noastre, referitor la lucruri bune, dar nesanatoase. Sa-ti taiasca puii, te admir pentru cum ii cresti si cum povestesti despre ei! 🙂

    Anca a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 11:45 PM

    La multi ani, Eva! Eu personal iti multumesc ca inocenta si inventivitatea ta m-au facut de multe ori sa zambesc. Sa fii asa cum iti doresti sa fii!

    szqwer a spus:
    18 Noiembrie 2011 la 3:25 PM

    Aproape nu-i tarziu nici acum sa-i urez un sincer La Multi Ani si sanatate, alaturi de-un gram de noroc.In poza asta arata afix ca o papusa de portelan cu paru-i negru de abanos si foarte lucios.Sau poate o pot compara cu Alba ca Zapada?Nu-i bai, orice personaj ar fi , important este ca aproape e superba si e o incantare la minunata-i varsta de aproape 4 ani.va imbratisez strans !

    Zicolorata a spus:
    19 Noiembrie 2011 la 3:33 AM

    Offff… am ratat, cu lipsa asta a mea din blogosfera!!!! La multi multi ani fara „aproape”! Sa va traiasca amandoi!

    Loredana a spus:
    19 Noiembrie 2011 la 4:40 PM

    La multi ani! sa fie sanatoasa! aveti o fetita superba!

    adra_bell a răspuns:
    19 Noiembrie 2011 la 6:29 PM

    Multumim pentru urari!
    SZQwer, nu are parul negru, e din cauza blitzului care suceste culorile dupa bunul plac. Dar e superba, asa-i:)

    Sofie a spus:
    19 Noiembrie 2011 la 11:04 PM

    Awww, 4 ani deja???
    La Multi Ani scumpete! Iti doresc toata fericirea si zimbetele din lume!

    ps
    Ati intrat intr-o noua etapa … cu personalitatea Evei, va fi fff interesant … enjoy and good luck 😛

      adra_bell a răspuns:
      20 Noiembrie 2011 la 12:04 PM

      Multumim:)
      Cat despre partea a doua, cred ca suntem acolo de vreo juma de an, tine-ma Doamne, nu-i deloc usor si, da, avem nevoie de noroc:D si de minte

Lasă un răspuns

