Frunze-frunze

Publicat pe


Carusel frunzos din 5 frunze luate dintr-una din ghirlandele de toamna ale Evei

care a plans de focul celor cinci frunze invartitoare si a declarat printre lacrimi ca „mami, esti o rea. N-am mai pomenit asa ceva, sa-mi iei tu mie frunzele”

16 gânduri despre „Frunze-frunze

    adelamaria a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 10:33 AM

    Hai, mai, ai necajit fata! N-ai mai avut suficienta energie s-o convingi sa faca ea gestul generos de a imparti cu Filip? 🙂 Nu ca nu te-as intelege…:)

      adra_bell a răspuns:
      16 Noiembrie 2011 la 10:36 AM

      Nici macar nu mi-a dat prin gand ca s-ar putea supara pentru 5 frunze. Era si abia trezita din somn, altfel cred ca ar fi participat cu entuziasm la manufacturarea caruselului

    cojocarii a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 11:32 AM

    foarte fain caruselul. .. cat despre „nefericirea” Evei… chiar imi pare rau 😦 .. probabil ca si mie imi arunca Maria multe vorbe dintr-astea, doar ca le zice pe limba ei. 😛

      adra_bell a răspuns:
      16 Noiembrie 2011 la 6:14 PM

      ei, i-a trecut foarte repede. Pe mine ma amuza cand foloseste expresii d-astea imprumutate de pe la adulti:))

    Raluca Jacono - consiliere familiala FamilyLab a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 2:08 PM

    Ma bucur ca te-am descoperit, imi plac ideile tale foarte mult. Cu drag, Raluca

      adra_bell a răspuns:
      16 Noiembrie 2011 la 6:15 PM

      Multumesc! Nu am niciun merit, e plin netul de idei de mobile cu fluturi, frunze, albine, etc

    dudumic a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 2:29 PM

    F faina ideaa in plus e si eco. de la Ecologica si economicoasa.

      adra_bell a răspuns:
      16 Noiembrie 2011 la 6:16 PM

      I-a fost foarte drag de caruselul initial, dar s-a plictisit de el intr-o saptamana. Asa, cu frunze, fluturi, flori, pot sa-i fac unul la trei zile

    luminitamalanca a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 2:35 PM

    adevarul e ca nici eu n-am mai pomenit asa ceva, andra-bell! 🙂
    faina ideea, bravos.
    imi pare rau de supararea Evei…

      adra_bell a răspuns:
      16 Noiembrie 2011 la 6:18 PM

      Eu cred ca ai mai intalnit. Imi amintesc de o verisoara, care acum are vreo 25 de ani, cand era bebe, ii facuse ma-sa un carusel d-asta din ambalajul ala argintiu de la ciocolata, facuse diferite forme rudimentare, si reflectau lumina, iar copila era super incantata, toata ziua chiuia la carusel

    Mamiţuni a spus:
    16 Noiembrie 2011 la 10:56 PM

    Subscriu, e in-ad-mi-si-bil!

      adra_bell a răspuns:
      17 Noiembrie 2011 la 9:03 AM

      bad, bad mom mai sunt, sa stii! Cateodata ma mir si eu, dar ce sa-i faci, e prima data cand cresc doi copii

    dudumic a spus:
    17 Noiembrie 2011 la 7:14 AM

    Noi va multumim ca ne-ati dat ideea cu plastilina. De la producere si pana la munca cu plastilina am tinut ocupati doi baieti cam 2h.

      adra_bell a răspuns:
      17 Noiembrie 2011 la 9:03 AM

      super! Ma bucur ca v-ati distrat

    Draw for Joy a spus:
    17 Noiembrie 2011 la 10:01 AM

    Ce interesant! Ce idei ai.

      adra_bell a răspuns:
      17 Noiembrie 2011 la 1:51 PM

      Stii cum ii zic eu lui M? Azcum sunt idioata (adica am o idee):D

Lasă un răspuns

