Softie maker

Publicat pe Actualizat pe

Nu e o idee noua sa faci jucarii dupa desenele copilului. Am vazut chiar si hainute facute dupa mazgalelile picilor. Dar Wendy e de departe cea mai talentata. Eheee, cand se va apuca Eva de desenat – ceea ce nu s-a inatmplat pana acum, ocupata fiind cu sportul, cantatul, dansatul si socotitul (paranteza in paranteza, am ramas ieri cu gura cascata vazand fetite de 4 ani care faceau sfoara perfect) – promit sa fac si eu jucarii precum oaia mutanta, melcul inimos sau pisicuta dragalasa

N-am stiut la care sa ma opresc mai repede, mai multe aici si aici

2 gânduri despre „Softie maker

    Draw for Joy a spus:
    17 Noiembrie 2011 la 10:03 AM

    dar sunt minunate!

      adra_bell a răspuns:
      20 Noiembrie 2011 la 12:05 PM

      da, a si ajuns celebra in scurt timp

Lasă un răspuns

