Saratelele care m-au scapat de Linco

Publicat pe

Cele mai rapide, simple si gustoase. Sunt excelente la cina cu un pahar de iaurt, si uite-asa am scapat si de foietajul Linco,  ca tare ma mustra constiinta cand il desfaceam din folie si simteam mirosul de margarina si conservanti.

200 g unt

200g branza sarata

200g faina

Se amesteca  si se framanta pana la stadiul de coca. Eu n-am cantarit faina, am pus din ochi. Se lasa la frigider 30 de minute, apoi se intinde o foaie, se taie, se unge cu ou si se preasara ce seminte aveti prin casa. Eu am avut chimen. Se coc pana sunt gata. Astea au mai ramas pentru poza, Eva a mancat cu pofta, doar dupa ce am curatat semintele de deasupra pe motiv ca miros. A chimen, evident

Reteta de aici 

14 gânduri despre „Saratelele care m-au scapat de Linco

    Lacrima Pausan a spus:
    14 Decembrie 2011 la 11:11 AM

    wow! La marele fix 🙂 chair acum cautam retete pt saratele de Craciun! ..si par asa de simple.. Multu’ 🙂

      adra_bell a răspuns:
      14 Decembrie 2011 la 12:07 PM

      eu am lasat foaia mai groasa ca incepuse Filipel sa maraie, si au fost mai pufoase. Mai subtiri sunt mai crocante

    roxanasieliza a spus:
    14 Decembrie 2011 la 12:33 PM

    diseara le fac, mor de pofta!

      adra_bell a răspuns:
      15 Decembrie 2011 la 10:46 AM

      sa-mi spui cum ti-au iesit

        karina a spus:
        30 Decembrie 2012 la 5:07 PM

        mie mi-au iesit delicioase

          adra_bell a răspuns:
          31 Decembrie 2012 la 10:08 AM

          ma bucur! noi le facem acum cu forme atragatoare pentru copii

    diana a spus:
    14 Decembrie 2011 la 1:36 PM

    da, da, da! cele mai bune saratele ever, aceeasi problema cu chimenul :))
    bine ca mi-ai amintit de ele 🙂

      adra_bell a răspuns:
      15 Decembrie 2011 la 10:47 AM

      doar chimen am avut, nu mi-a dat prin minte ca n-o sa-i placa, desi ea refuza orice mancare mai aromata

    violeta argatu a spus:
    14 Decembrie 2011 la 2:30 PM

    Super!!! Maine facem si noi. Neaparat, ca-mi ploua-n gura 😀

      adra_bell a răspuns:
      15 Decembrie 2011 la 10:48 AM

      spor la treaba! Cred ca i-ar place si baiatului sa decupeze la forme

    renata a spus:
    17 Decembrie 2011 la 12:49 PM

    eu mai inlocuiesc din unt cu ulei de palmier si merge. si mai schimb chimenul cu susan ori mac, (cu toate ca nimic nu substituie chimenul) mai imi scapa si cate-un ou, e loc de improvizatie:) mama si mamaia le fac cu untura. bunatati pt toate varstele:)

      adra_bell a răspuns:
      17 Decembrie 2011 la 7:04 PM

      he, he, dupa ce ne-au tocat marunt la cap ca nu e sanatos, ca ne creste colesterolul, ca ne omoara de tineri, se pare ca untura e repusa in drepturi.

    Lacrima Pausan a spus:
    23 Decembrie 2011 la 10:55 PM

    Update: le-am facut!!! sunt super. Sper sa reziste macar pana maine seara 🙂
    Craciun Fericit! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      24 Decembrie 2011 la 11:50 AM

      ma bucur. Eu le-am facut subtiri a doua oara, sunt bune si asa, data viitoare le fac subtiri si lungi, ca grisinele si cu foarte mult chimen (pt mine)

Lasă un răspuns

