Frivolitati craciunistice

Publicat pe Actualizat pe

Raluca ma intreaba ce-mi doresc de Craciun. O sa fiu frivola rau de tot, si nu o sa incep cu sanatate si fericire la tot neamul, toti ne dorim asta. Asadar, frivolitati feminine si nu numai,  la ce visez acum, vreau acum, maine sau la anu’


Pantofi si genti care sa arate asa


Chestii care mi se potrivesc perfect


Chestii care nu cred ca mi se potrivesc, dar le-as incerca


Stresini la casa, ca sa curga asa. Bineinteles, casa intai


Loc de citit. Sau de alaptat. sau de lenevit. Sau toate la un loc. Gradina sa fie.

Frivolitati sau lucruri serioase, posete sau impliniri spirituale, sa-si puna dorinte si Ozzy, Raluca, Gena, Oana. Mosul e bun si lasa la usa pantofi Jimmy Choo sau macar imitatii. Ho. ho. ho ca uitasem si de gospodina din mine, daca ati vazut pe undeva

just let me know

12 gânduri despre „Frivolitati craciunistice

    Raluca a spus:
    24 Decembrie 2011 la 8:38 PM

    Doamne ajuta! Macar casa cu banca si chestii interesante la stresini :D.

      adra_bell a răspuns:
      25 Decembrie 2011 la 4:10 PM

      „macar” da:)). Multumim!

    ch_dana a spus:
    25 Decembrie 2011 la 10:23 AM

    Hm, pantofii aia imi plac rau…am ceva similar (toc ortopedic, dar cu bot de rata) si nu ma dau jos din ei. Evident, nu-s Jimmy Choo…:D

    Pentru oala aia incearca la

    http://www.pentrugatit.ro/index.php?categoryID=171

    desi au unele preturi de-ti sta inima…

      adra_bell a răspuns:
      25 Decembrie 2011 la 4:09 PM

      fugi, ca nu dau atat pe o oala, mai bine-mi iau pantofi, la atatia bani poate chiar Choo:))

    Christine a spus:
    25 Decembrie 2011 la 11:05 AM

    Craciun fericit! Si sa ai parte de toate darurile pe care ti le doresti!

      adra_bell a răspuns:
      25 Decembrie 2011 la 4:11 PM

      Multumesc, la fel si voi! Craciun fericit!

    abramburika a spus:
    27 Decembrie 2011 la 3:57 PM

    Acu’ am inteles de ce imi admirai pantofii mei intr-o poza … seamana cu primii. Sa fie cum iti doresti, sa ti se indeplineasca toate!!

      adra_bell a răspuns:
      28 Decembrie 2011 la 8:55 PM

      da, da, imi amintesc pantofii tai:D

    degetica a spus:
    28 Decembrie 2011 la 6:28 PM
      adra_bell a răspuns:
      28 Decembrie 2011 la 8:56 PM

      super! mercic, sa vedem acum cand vom avea curaj sa ne aventuram la IKEA

    degetica a spus:
    28 Decembrie 2011 la 9:03 PM

    dupa sarbatori, in mijlocul saptamanii dimineata 😀

Lasă un răspuns

