Glazura de an vechi

Publicat pe Actualizat pe

Se pregateste o masa mica-mica dar numai buna pentru o fetita gospodina. Se aduc ingredientele:

1 cup nopti nedormite

1/2 cup plimbari lunatice pe plaja

1/3 cup plansete de bebelus

1 tablespoon rasete de copil

un praf de colici

1 teaspoon gadileli si imbratisari inainte de culcare

Se amesteca in robotul de jucarie si se coc cu rabdare parinteasca. Multa. Cata aveti. Ar fi bine sa fie nelimitata.

Ies niste fursecuri minunate, glazurate, asortate cu peretii artistic mazgaliti. Reteta aici. Ca orice prajiturica migalita nu mi-a iesit, s-au aplatizat, dar fiindca sunt teribil de gustoase nu m-am suparat (prea tare).

Mancand fursecuri si cantand cu gura plina, La multi ani, Plugusorul si Sorcova-Morcova, noi ne retragem in offline pentru o scurta perioada.

8 gânduri despre „Glazura de an vechi

    cojocarii a spus:
    30 Decembrie 2011 la 12:30 PM

    cata dreptate ai, mai ales in privinta rabdarii. 🙂

    Un An Nou fericit! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      30 Decembrie 2011 la 12:39 PM

      Tin’te bine, fa-ti provizii pentru la anu’!
      La multi ani si voua! Ma bucur ca te-am cunoscut in anul asta ce trece, multumesc pentru vizita, tot zic sa scriu despre nasterea lui F si nu gasesc resursele emotionale necesare. Dar vizita ta si a altor fete din online s-a numarat printre momentele exceptionale

    ch_dana a spus:
    31 Decembrie 2011 la 8:45 AM

    Eu sunt berbec si cu rabdarea stau tare prost, dar am inceput deja sa ma auto-educ…:)

    La Multi Ani, multa sanatate va doresc la toti, sa vi se implineasca anul viitor ce dorinte aveti si ma bucur ca te-am descoperit anul asta !

    Numai bine,

    Amelia, Dana si Adi (plus labradoritza Alka)

    (P.S. anul viitor ma gandesc sa ma apuc de crescut ceva gaini, asa ca vom fi in formatie mai mare)

      adra_bell a răspuns:
      6 Ianuarie 2012 la 11:18 AM

      vei avea nevoie de ceva rabdare, trust me:D
      Un an fericit si implinit sa aveti toti 3 + Alka plus gainusele ce vor veni:) O sa fie frumos, un an memorabil, Amelia o sa-l faca astfel, primii pasi, primele cuvinte, prima imbratisare

    svea77 a spus:
    31 Decembrie 2011 la 9:55 AM

    Foarte frumoasa postarea ta, ca de obicei! De cand te-am descoperit, te urmaresc mereu, din umbra, ca eu intr-ale parintesti mai greu sa dau cu presupusul, din pacate. Dar copiii tai cei frumosi, povestile de viata bebeluseasca si nu numai, pe care le transpui cu atata umor si mestesug scriitoricesc ma tin aproape. Sa ne citim cu drag si in anul ce vine! Un An Nou cu multe impliniri si bucurii, sanatate si veselie, cat cuprinde! La multi ani!

      adra_bell a răspuns:
      6 Ianuarie 2012 la 11:21 AM

      Multumesc ca-mi esti cititor fidel de atata timp! Un an minunat si pentru tine, in minunata tara adoptiva! Sa cresti (spiritual, financiar) cat altii in 10

    roxanasieliza a spus:
    31 Decembrie 2011 la 10:15 PM

    La muulti ani, dragii mei!

      adra_bell a răspuns:
      6 Ianuarie 2012 la 11:29 AM

      La multi ani, dragilor! Sa ramaneti la fel de minunati!

Lasă un răspuns

