2 in 1

Publicat pe Actualizat pe

In timp ce restul lumii nu se mai satura citind o postare veche de acum doi ani, eu imi permit sa ma joc, fara mii de vizitatori, in actualitate. De-a leapsa, sa moara unu’ – altu’ de ciuda ca stau acasa doi ani pe banii lui Boc si Base (ceea ce este indubitabil, ca-n bancul ala cu baciul si oile, fals, intrucat eu am cotizat din privat)

Doua lepse intr-o postare, una de la Raluca B, un colaj care sa fie ca mine, ce am fost, ce sunt, ce ma cred, ce-mi doresc. Cum n-am reviste prin casa, decat niste FP semi-citite prin baie, ca-n alta parte nu poti citi cu doi plozi in casa,  m-am folosit de Pinterest, ala de intri si nu mai iesi.

O alta leapsa vine de la Raluca D., a luat-o de la mine, sub forma modificata. Filme la care m-as uita pe repeat, asa constat si eu ca sunt cam prea romantica. Nu le mai pun si titlurile, le ghiciti dupa poze.

14 gânduri despre „2 in 1

    ch_dana a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 4:11 PM

    Casablanca tocmai ce-a fost pe Pro Cinema…am nimerit din intamplare. Evident, nu l-am avzut integral, mai greu sa mai vezi un fil de la cap la coada zilele astea…

    Pe aripile vantului, varianta necolorizata, ce frumos 🙂

    Cred ca prima imagine e din „Fiicele doctorului March” (dar nu sunt sigura), insa, spre rusinea mea, habar n-am din ce film e poza cu Brad Pitt (nu-s deloc fana, uite ca exista si ratacite d-astea pe glob):)

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 6:25 AM

      da, Little women, versiunea cu Susan Sarandon. Celalalt e Legends of the fall. Am re-vazut Casablanca, a fost pe Procinema

    Raluca a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 5:07 PM

    Ce mult imi place colajul tau!!! Fiecare imagine in parte e speciala.

    Si leapsa filmelor in imagini e tare faina! Si eu in ultima vreme aleg sa vizionez doar comedii romantice, e destula mizerie in lume ca sa vad asa ceva si la tv.

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 6:26 AM

      eu ma uit la miniserii BBC pe vplay

    salmi a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 5:54 PM

    La filme ne potrivim. 🙂

    raluca a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 7:17 PM

    ce misto ti-a iesit colajul! ma bucur ca ti-ai luat timpul sa il faci. Ca si lui Ralu, iti spun si tie: incearca sa il printezi si sa il pui deasupra mesei din bucatarie:)

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 6:40 AM

      da, da, poate influentez cu ceva viitorul asta crizat financiar

    alina downunder a spus:
    10 Ianuarie 2012 la 1:17 AM

    Da, da. Si pentru colaj, si pentru filme! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 6:41 AM

      chiar n-am mai vazut demult My fair lady.

        alina downunder a spus:
        11 Ianuarie 2012 la 1:58 AM

        „The raaaaain in Spaaaaain stays mainly in the plaaaain! ” 🙂 🙂

    roxanasieliza a spus:
    10 Ianuarie 2012 la 8:46 AM

    ai 2 in 1 minunate! Legendele toamnei l-as da ca background vizual prin casa, nu pt Brad, pentru poveste, imi place ce ai ales!

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 9:25 AM

      Pentru poveste, exact. Iar Julia e si ea minunata aici. De el nu mai zic, ca vinul, mai yummy pe masura ce imbatraneste. Vinul, adica:D

        alina downunder a spus:
        11 Ianuarie 2012 la 1:59 AM

        He he he, mie nu-mi place de Brad, too broad chiseled for me … dar de acord cu vinul. Si principiul. 😛

Lasă un răspuns

