Kiddyshop

Publicat pe

Printre locurile mele preferate de pe net se numara si Kiddyshop, si nu spun asta doar fiindca o cunosc pe Raluca, mama lui Alex si a Kiddyshop-ului. Magazinul merge pe conceptul de natural parenting, asa ca o sa gasiti acolo ce trebuie pentru babywearing (recomand Sleepywrapul, eu il am si e extraordinar), scutecit textil (de care o sa ma apuc si eu prin primavara, cand o sa am unde sa usuc), jucarii eco, produse bio pentru copii si mame.
Blogul este foarte des actualizat, bubuie de informatie, este scris intr-o maniera accesibila si prietenoasa.
Asta-i ce-mi place la Kiddyshop: natural parenting, eco, bio, informatie
Ce s-ar mai putea adauga: o gama mai larga de produse, mie imi place sa gasesc totul in acelasi loc, astfel evit sa platesc transportul de la 2-3 magazine.
Repejor, astazi este ultima zi in care va puteti inscrie la giveaway-ul Kiddyshop, sa vizitati magazinul, blogul, si sa scrieti pe blog sau pe FB ce v-a placut si ce nu v-a placut

5 gânduri despre „Kiddyshop

    Raluca a spus:
    15 Ianuarie 2012 la 4:21 PM

    Multumesc mult mult! Si pentru cuvintele frumoase, si pentru sugestii! Te pup! Succes!

    ch_dana a spus:
    16 Ianuarie 2012 la 6:47 AM

    Multumim, s-a bagat la bookmarks 🙂

    Intrebare : diferenta intre sleepywrap si manduca…? In vara am vrea sa plecam cu bebelina si nu-s convinsa ca va sta 100% din timp in carut (DACA va sta…) asa ca trebuie sa am alternative. Merci !

      adra_bell a răspuns:
      16 Ianuarie 2012 la 9:20 AM

      Manduca este un SSC, ca un marsupiu, doar ca copilul are o pozitie corecta
      Wrapul este ca o esarfa f lunga, care poate fi legata in diferite moduri, (in fata, pe sold, in spate). Pozitia este ajustabila si mie mi s-a parut superior SSC-ului. Dar e posibil, ca in vara, Amelia sa vrea sa se dea jos din wrap, sa mearga deja in picioare. Probabil ca nu-ti va conveni sa-l legi/dezlegi, asa ca eu mi-as lua un sling. Sau un SSC, Kiddyshop a adus Boba, tot un fel de Manduca. Acum depinde de cati bani esti dispusa sa dai.

    ch_dana a spus:
    17 Ianuarie 2012 la 1:02 PM

    Merci de explicatii (aici e o floare, dar nu stiu emoticonul).

    Aoleu ce preturi au Boba…prefer slingul. Organic organic, da’ nici asa…:)

      adra_bell a răspuns:
      17 Ianuarie 2012 la 2:05 PM

      pai si Manduca-i tot p-acolo. Un sling da, mai ales daca mergeti la mare, va fi f greu cu caruciorul prin nisip. Dar si la munte e folositor. Mai poti studia si un mei-tai

Lasă un răspuns

