Protest

Publicat pe

Am fost si noi la protestul giurgiuvean. Filip a manifestat foarte pasnic, Eva a cam vociferat dupa ce un domn i-a luat pancarta pe care alt domn i-o daduse.
Poza prin amabilitatea domnului Traian Metaxa

8 gânduri despre „Protest

    roxanasieliza a spus:
    17 Ianuarie 2012 la 9:03 AM

    foarte bine, vocea tanara sa nu tacaaaa! hai la protest!

      adra_bell a răspuns:
      17 Ianuarie 2012 la 7:45 PM

      A fost foarte linistit, daca se pune el pe protestat, garantez ca nu se mai auzea alta voce:))

    ch_dana a spus:
    17 Ianuarie 2012 la 11:57 AM

    :)) foarte bine, eu mi-am avut partea acum 20 de ani, la Piata Universitatii, golanca…unde mai pui c-am avut si un ingeras deasupra, in 13 iunie iesisem intr-un costum verde de in, ma luau aia de legionara…

    Sincer, eu nu cred ca se va obtine ceva cu aceste proteste, poate doar o „luare la cunostinta”. Oricum stiau ca anul asta nu mai au nici o sansa la alegeri (cine mai candideaza, bineinteles).

      adra_bell a răspuns:
      19 Ianuarie 2012 la 8:25 AM

      Alegerile se pot „aranja”. Dar nu de asta ma tem cel mai tare ci ca nu avem solutii viabile, nu avem inlocuitori. Este o lehamite generala, o dezamagire fata de toti si de toate

        ch_dana a spus:
        23 Ianuarie 2012 la 12:20 PM

        Ooo, ba da, avem solutii…PP-DD…vai de capul nostru !!!

          adra_bell a răspuns:
          23 Ianuarie 2012 la 8:32 PM

          Vai noua! Sper sa nu ajungem in vreo situatie imposibila in turul doi, cum a fost atunci cu CV Tudor contra Iliescu!
          De exemplu DD contra Becali,, pfui!

    Loredana a spus:
    17 Ianuarie 2012 la 2:01 PM

    dragut din partea voastra!

      adra_bell a răspuns:
      19 Ianuarie 2012 la 8:26 AM

      mascati cu fularul ca sa nu fim recunoscuti:))

Lasă un răspuns

