Noi perlute

Publicat pe

Categoria locuiesc pe ulita principala
Stii ce o sa-i cant Mosului?
Mos Craciun, cu plete dalbe, a venit de prin noroi….

Cantece inventate
Eva se pregateste de Sorcova:
Sorcova, morcova

Clocesc, deci exist
Sunt afara, cu Eva de mana si cu Filip in wrap.
Mami, parca esti o closca cu doua oua!

Frate, frate, dar plansu-i pe bani
Eva incearca sa-l linisteasca pe Filip care plange in crescendo. Il mangaie, ii arata jucarii, Filip nimic
Gata! Am terminat prietenia! ii striga exasperata si isi pune niste protectoare de urechi
Poti sa plangi, nu mai aud nimic

Cronica varstelor
Mami, Filip e bebelus, eu sunt tinera, tu esti putin batrana, bunica este batrana

Definitii poetice
Ce este cerul?
Este casa lunii, mami!

Informatice
Eva merge la un fel de prezentare, genul ala care incearca sa va convinga ca se fac bani usor din tot felul de minuni. Oamenii pregatesc o prezentare in PowerPoint, dar e evident ca nu se descurca.
Mugur: Ar trebui sa dea F5
Eva (sare in picioare si striga cu vocea ei deloc mica) Nene, da F5

Dupa cateva minute, tot strigand, mai mereu isi uita sonorul dat tare.
Auzi, dar asta cand incepe sa cante?

Scarpinici
Are o alergie si se scarpina de mama focului.
Eu cred ca-mi iese o urzica pe picior

Politice
Eva este la protestul giurgiuvean.
De ce suntem noi aici? o intreb eu
Il dam jos pe Basesu si-l punem pe Boc

6 gânduri despre „Noi perlute

    Roxana a spus:
    19 Ianuarie 2012 la 9:46 AM

    🙂 Multumesc ca mi-ai inveselit si mie ziua:)

    roxanasieliza a spus:
    19 Ianuarie 2012 la 9:53 AM

    tare! imi place! si noi avem o scarpinare pe picior!

    Lacrima Pausan a spus:
    19 Ianuarie 2012 la 12:53 PM

    tare draguta e Eva! 🙂

    Loredana a spus:
    19 Ianuarie 2012 la 3:56 PM

    E superba!

    ch_dana a spus:
    20 Ianuarie 2012 la 7:18 AM

    :))))))))))))))))))))))) ultima e criminala…sa-ti traiasca printesa, eu zic s-o faci politician, are stofa:)))

    Rox si Luca a spus:
    20 Ianuarie 2012 la 9:50 AM

    Super! Bravo, Eva!

Lasă un răspuns

