Personaje

Publicat pe

Printre picaturi (de lapte) am reusit sa fac un tricou cu preferatul Evei, domnul verde ca frunza padurii, Peter Pan. Desi e cat pe ce sa fie detronat de Spiderman. Si se lucreaza la o carte pentru draga geamana, Silvia. O pagina de preview din clubul lui Mickey Mouse, zilele astea sper sa ma loveasca inspiratia pentru text.

4 gânduri despre „Personaje

    ch_dana a spus:
    26 Ianuarie 2012 la 2:38 PM

    Felicitari ca mai ai forta pentru asa ceva 🙂

    Noi ne consumam puterile dand la zapada, deh, e frumos sa ai casa, pana vine Himalaya peste tine…

      adra_bell a răspuns:
      28 Ianuarie 2012 la 11:29 AM

      Aveam timp sa dau si zapada, m-am trezit de la 5. Si azi tot asa m-am trezit, vroiam sa fac un tricou pentru un domn:D, dar nu a mai vrut Filip sa doarma fara mine

    Paula a spus:
    28 Ianuarie 2012 la 10:54 AM

    Ah, cat imi place tricoul asta!

    Oricum, pe cel cu „gaseste diferentele” pentru Mihai si Cristi nu cred ca o sa mi-l scot vreodata din minte. Super frumos si haios!

    Felicitari si sa ai parte de toate resursele necesare ca sa faci chestiile astea!

      adra_bell a răspuns:
      28 Ianuarie 2012 la 11:48 AM

      de la tricourile alea tot imi cere Eva un tricou cu Peter Pan. Si cand l-a vazut a inceput sa-l critice: de ce n-are maneci lungi (PP) ca e frig afara. de ce nu are ochi albastri? etc:))

Lasă un răspuns

