Îngeri si trandafiri

Publicat pe Actualizat pe

Din cand in cand, ma mai izbeste cate o grija stupida, cum ar fi: copilul meu de ce nu deseneaza? Vrem de la ei sa danseze, sa inoate, sa recite, sa cante la clavecin, sa spuna macar niste cuvinte uzuale in engleza  – dar eu stiu si portugheza, mami! si remuşeşte! – desi sunt inca mici, si nici macar nu suntem siguri ca noi, astia mari, stim tot atat de multe. Nu mai spun de cand incepe toata presiunea asta, ca ma intind, inca de la cateva luni; sa stea mai repede in fund; sa o ia taras  imediat ce a stat in fund; ma intind si uit sa precizez ca Remus e un sat langa Giurgiu, unde Eva are doua prietene adolescente cu care vorbeste remuseste.

Eva nu deseneaza, rupe hartia apasand cu creionul iar eu pe cartile de colorat nu insist, intrucat nu mi se pare o activitate prea creativa sa umpli in interiorul unui contur cu o culoare. Dar Eva imi scoate imediat grijile din cap, caci ea nu deseneaza pe suporturi banale. Dar ia sa-i dai o rochita, sa vezi ce o restilizeaza! Sau o sticluta fosta cu suc de rosii bio de la bunica (reala nu de reclama) sa vezi cum face vaza din ea.

E un trandafir cat se poate de trandafiriu, cu iarba dedesubt si cer deasupra ca orice trandafir respectabil, un trandafir urias de la pamant la cer, trebuie sa miroasa demential
Si aici, un inger delicios de imbujorat desenat in zapada. Pozitia rasturnata a pozei vine de la faptul ca alaturi faceam si eu un inger mai inalt si mai solid. Nu uitati sa desenati ingeri pe zapada!

12 gânduri despre „Îngeri si trandafiri

    degetica a spus:
    28 Ianuarie 2012 la 5:10 PM

    dupa 3 ani a inceput sofia, iar la 4 ani a facut primele frumoase. Ghe insa e total pe langa , si din pacate e si cam suparat pe tema asta, zice, eu doar mazgalesc….sa-mi faca Sofia un desen.
    il incurajez si o sa treaca si peste asta 🙂

      adra_bell a răspuns:
      28 Ianuarie 2012 la 5:37 PM

      Sofia face desene minunate, e drept ca voi sunteti familie de artisti, pe cand noi suntem cat se poate de exacti:). Asa zice si Eva, ca ea doar mazgaleste

        degetica a spus:
        28 Ianuarie 2012 la 6:21 PM

        eu nu am nici cea mai mica umbra de talent la desen 🙂
        Iar Ghe nu are nicio activitate super extra, e doar bun si iubitor si ne ajunge, daca se va simti iubit toata viata sigur isi va gasi drumul, iar la voi asta e ingredientul magic din toate clipele, sunteti absolut perfecti.

    Aurelia a spus:
    28 Ianuarie 2012 la 5:12 PM

    da, da, asta a vrut si Flavia azi la zapada, sa faca inger, desi nu asta a fost exprimarea ei, ci „vreau sa stau in zapada ca miffy” 😀
    iar cu desenatul, la noi a venit de la sine, nimic fortat, nimic obligat… dar noi nu facem nici balet, nici inot, etc.
    minunat trandafirul!

      adra_bell a răspuns:
      28 Ianuarie 2012 la 5:36 PM

      ei, nu e asa, in general vorbind, nici Eva nu canta la clavecin:). E vreo carte cu Miffy in zapada?

        Aurelia a spus:
        28 Ianuarie 2012 la 9:07 PM

        nup, de pe site-ul lui miffy, mi-a spus ca e intr-un filmulet!

    roxanasieliza a spus:
    28 Ianuarie 2012 la 11:15 PM

    frumos! si noi vrem ingeri in zapada, na, ca ne-ati molopsit, si tu si Aurelia, gata, maine mobilizez trupa vesela.
    m-am amuzat cu limba aia de pe langa Giurgiu! si mi-au placut toate fotografiile de facebook cu voi in zapada, frumoase, frumosi!

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2012 la 8:11 AM

      ma asteptam sa fie cumplit de frig afara, ger d-ala muscator, dar mi s-a parut frumos, probabil unde era mult soare. N-am stat totusi prea mult, am avut impresia ca pe Filip il dor ochii, in plus Eva a cazut in nas de pe sanie, motiv pentru care aseara i-a curs lu’ ta-su sange din nas….

    GERMINA a spus:
    29 Ianuarie 2012 la 1:44 AM

    Frumos tare trandafirul Evei.
    Cat este de util coloratul eu am aflat abia cand a inceput Mihai scoala. Este util pentru a dezmorti degetele. E ca un exercitiu necesar pentru o buna coordonare si pentru efortul de durata. Nici alor mei nu le-a placut sa coloreze. Si nici sa deseneze. La Mihai a fost foarte greu cand a inceput sa faca semnele grafice la scoala… Cristi a avut noroc de o invatatoare minunata care l-a facut sa coloreze cu placere in primele saptamani de scoala cat nu a colorat el si Mihai impreuna in toti anii dinainte… Si s-a vazut in felul in care scrie.
    Acum, dupa mine, orice face cu degetelele, poate fi si desen simplu, nu neaparat colorat, ii este de folos cand o fi mai mare. La scris. Daca s-o mai scrie cand va incepe ea scoala… ca tendinta e sa foloseasca mai mult tastatura.

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2012 la 8:13 AM

      uite la asta nu m-am gandit. Sa stii ca d-aia am eu un scris asa urat, ca nu mi-a placut sa colorez cand eram copil. Ce ma mai chinuia invatatoarea cu orele alea stupide de caligrafie si ma punea sa exersez si acasa. N-am inteles niciodata importanta scrisului frumos, eu ma inteleg bine cu medicii:))
      Da, Eva a invatat sa scrie cateva cuvinte pe tastatura, nu de mana

    Aurelia a spus:
    29 Ianuarie 2012 la 8:53 AM

    Pe langa subiect, spun si eu ce am citit recent (am cautat linkul precis, dar nu am gasit decat site-ul): pentru dezvoltarea motricitatii fine a degetelor (cu rol tot la scris) este importanta folosirea foarfecii pt decupaje (site-ul e acesta http://kidtimeconnect.blogspot.com, imi pare rau ca nu gasesc acum postarea cu pricina). Poate vă va fi util!

      adra_bell a răspuns:
      29 Ianuarie 2012 la 8:55 AM

      Ii place sa decupeze, Foarte dragut siteul, multumesc!

Lasă un răspuns

