Definitia revizuita a mamiferului

Publicat pe Actualizat pe

Ne-a zapacit si ne-a plictisit gerul asta siberian, afara nu se poate sta prea mult, Filip se supara daca-l  punem imbracat in scoica, oricum se supara si daca-l infofolim, avem ceasuri lungi de stat in casa cu doi copii mici maraiti. Am facut puzzle (urasc sa fac puzzle, sarcina ii revine lui M), am facut portelan cu uscare la aer si am modelat un om de zapada care seamana cu Boc, am pictat sticle si borcane, chiar acum se lucreaza la o casuta din carton, cu balcon. Am scurmat si prin depozitul de jucarii, unde am gasit un pachet de carti de joc, uitat acolo de vreo doi ani.

Am inventat niste jocuri, am separat animalele domestice de cele salbatice, am povestit despre mamifere, pasari si pesti, Eva stapaneste destul de bine aceste cunostinte, desi e destul de greu sa o conving ca delfinul e un mamifer nu un peste, asa ca am lasat-o balta, sunt o gramada de adulti care nu stiu asta.
Pana la urma care e definitia simpla a mamiferului? Animal care naste pui vii si ii hraneste cu laptele produs de mamele?

Sau animal care naste pui vii si ii hraneste cu formula din biberon? Macar sa fie Avent

15 gânduri despre „Definitia revizuita a mamiferului

    dudumic a spus:
    11 Februarie 2012 la 1:38 PM

    Lol. Asta ne jucam si noi si se descurca si gaza la triat si sortat animale. Dap. Avent si Aptamil!

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2012 la 9:53 AM

      si cum v-ati descurcat cu balena si delfinul? Parca ma vad explicand evolutia convergenta sau divergenta, pfuuuui!

    vavaly a spus:
    11 Februarie 2012 la 6:49 PM

    Chiar ca e greu iarna in casa, nu stii cu ce sa ii mai tii ocupati fara a avea senzatia ca a trecut ziua degeaba. Mai rau e cand iti spune hotarat ca nu vrea nici sa picteze nici sa deseneze nici sa taie (macelareasca) vreo bucata de carton, ci doar sa faca ca dinozaurul sau tigrul, ceea ce inseamna tipete, ragete si agitatie maxima prin toata casa, zburand totul in calea „fiarei dezlantuite”… ma intreb cum o fi cu doi tigri, lei sau alte …animale salbatice :).

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2012 la 9:46 AM

      eu le zic ca sar pe pereti ca niste pisici furioase

    Luminita C. a spus:
    12 Februarie 2012 la 12:05 AM

    daaaaaa, pai daca te uiti pe facebook, sa zicem, la pozele copiilor prietenilor cate poze vezi cu biberoane si cate vezi cu copilul la sân?

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2012 la 9:47 AM

      FB sterge fotografiile cu copii la san pe motiv ca sunt obscene

        alina downunder a spus:
        13 Februarie 2012 la 1:13 AM

        nu le sterge FB, le raporteaza „prietenii”, ca sunt obscene. si FB se supune … 😦

    ch_dana a spus:
    12 Februarie 2012 la 6:40 AM

    Ehe, razi tu razi, da’ sa vezi cum e sa ai 7 pui de catei (fox-terrier, in cazul meu) si mama lor sa nu aibe suficient lapte…faceam rost de Raraul (pe sub mana, evident !) si da-i biberoane…:)

    Deocamdata Amelia exerseaza cu maxim succes mersul de-a busilea prin toata casa (cu o viteza care ma sperie), directia…prize. Oricum, nu-i place zapada, e fascinata de corpuri de iluminat (lustre, plafoniere, veioze). Mai rau e cand se incapataneaza sa traga veioza de pe noptiera… Miercuri ma gandesc sa-i fac si eu un om de zapada (daca oi mai fi in stare, dupa dat repetat zapada d epe terase, scari si trotuar – in colaborare cu sotu’ evident).

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2012 la 9:50 AM

      sau prea multi mieluti la o oaie ori un pui de caprioara gasit pe camp, cunoastem, am crescut la tara. Asta functioneaza doar la animalele domestice si este o exceptie. In salbaticie, puiul cel mai slab n-ar fi avut acces la mamelon si n-ar fi supravietuit, deh, selectia naturala.

      Wow, deja de-a busilea, nu-mi vine sa cred, parca mai ieri erai gravida. Protectoare de prize iar stecherele care stau permanent in priza, infasurate cu banda adeziva

        ch_dana a spus:
        12 Februarie 2012 la 12:37 PM

        La cate prize a pus consortu’, ne paste falimentul, trebuie sa gasesc alta solutie 🙂 Merci de pontul cu stecherele, p-ala nu-l stiam.

        Daaa, ce repede trece timpul…si franzeluta o ia acum la picior 🙂

        P.S. Aia cu „FB” sterge fotografiile cu copii la san pe motiv de obscenitate” e pe bune sau made in Caracal ?! Incredibil…

    dudumic a spus:
    12 Februarie 2012 la 9:12 AM

    Deci trebuiau sa faca refrendum: cum doriti sa reprezentam pe cartile de joc ideea de mamifer?

      adra_bell a răspuns:
      12 Februarie 2012 la 9:52 AM

      daca e musai si nu exista o idee mai stralucita, de ce nu? e bun si un referendum. Altfel, mie nu mi se pare ca un biberon ilustreaza definitia din manualul de generala a mamiferului „…il hranesc cu laptele produs de mamele”. Ma rog, nu mi se pare mie

      alina downunder a spus:
      13 Februarie 2012 la 1:08 AM

      Cu mama cu puiul la san. Fara referendum. Ca natura nu e decisa de referendumuri. Este ce este.

        alina downunder a spus:
        13 Februarie 2012 la 1:09 AM

        Ma rog, tzatza. Nu san. 🙂

Lasă un răspuns

