Cantecul prizonierului

Publicat pe Actualizat pe

 Ca si  Suzy S., fredonez zilele astea „Cantecul prizonierului”

In schimb, Eva e fericita, se arunca in zapada,  o pipaie o gusta. Zapada alba, proaspata, pufoasa, cazand in fulgi uriasi peste obrajori rosii, peste nasucuri inghetate. Filipel a fost cat se poate de uimit.

Ne-am distrat incercand sa gasim masinile din parcare, cate una poznasa mai dezvaluia un capat din tablita de inmatriculare. Apoi am escaladat ghicite banci si garduri. Am intrat in casa cantand:

Mamă, mamă, cresc nămeţii şi pierim

Fără ţară, fără glie, velerim, velerim…


6 gânduri despre „Cantecul prizonierului

    roxanasieliza a spus:
    14 Februarie 2012 la 11:18 AM

    vai si de noi ca stam la parter, cand mi s-o topi toata groenlanda asta in casa…
    imi place Eva alpinista si Filipel, Rudholpel!

      adra_bell a răspuns:
      15 Februarie 2012 la 11:34 AM

      Eva-Spiderman, pardon, asa se catara, ca Spiderman:)

    Loredana a spus:
    14 Februarie 2012 la 12:46 PM

    Asa se fac amintirile frumoase…
    Sa treceti cu bine peste vitregiile vremii!

      adra_bell a răspuns:
      15 Februarie 2012 la 11:35 AM

      Cine n-are amintiri cu zapezi frumoase?
      Nu-i rau in zona asta, ceva zapada, dar nu exagerat, am vazut si mai mari

    ch_dana a spus:
    15 Februarie 2012 la 11:20 AM

    Ehei, sa vezi cum e sa fugaresti un excavator cale de vreo 3 strazi inzapezite ! Omul a zis ca cu juma’ de gura ca vine si la noi, mi-am dat seama ca nu rostisem expresia-cheie „nu e de pomana”, asa ca m-am tinut dupa el si bine-am facut, dadea s-o tuleasca, dar nu i-a mers…oricum, faina amintire de Valentine’s Day, azi am o febra musculara ceva de speriat 😀

      adra_bell a răspuns:
      15 Februarie 2012 la 11:37 AM

      era doar in trecere,,,ce sa-i faci!
      Noi avem noroc de an electoral, ca s-a mai bagat plugul si se poate circula, ca in alte ierni a fost dezastru, nu se facea nimic cica sa nu strice drumurile….

Lasă un răspuns

