Pocoyo, vizigotul

Publicat pe Actualizat pe

Filipel-coada de catel/rât de pisunel/ţipăt de purcel a primit un tricou, nu ca i-ar păsa vreun pic de copilaşul albastru.
„Lasa, Filipel, ca-ti face si tie mama unul cu Superman, sa fii si tu, ca si eu sunt Spiderman. Sau mai bine nu, oricum esti superbebe!”
Alinturi de sora capricioasa, acum imi da jucaria, acum mi-o smulge din mana. Eheee, dar cine tipa la mami, atunci cand pune tavita la scaunul de masa. „Ai ghija, ai ghija, ca-i prinzi degeţelele”.
zis si Mufă, fost Vizigot, tine-ma strâns in braţe, nu cumva să ma laşi jos, altfel ţip:
„Singur pe pat, singur pe pat
Inlacrimat si singur pe pat”

7 gânduri despre „Pocoyo, vizigotul

    elena stanescu a spus:
    15 Februarie 2012 la 12:04 PM

    buna , adra!

    v-am recomandat cu mult drag blogul in atelierulelenei.blogspot.com.

      adra_bell a răspuns:
      15 Februarie 2012 la 5:32 PM

      multumim! ce frumos, mi-a placut targul vostru medieval. A venit primavara la voi? Norocosi mai sunteti!
      La multi ani Mirelei!

    vavaly a spus:
    15 Februarie 2012 la 3:47 PM

    Lasa ca va caut eu un tricou cu Superman si facem schimb…facem? facem? 🙂 Copilul meu este mare iubitor de Pocoyo dar tricou cu respectivul nu am vazut pe nicaieri. Totusi,, multam de idee, ca privind tricoul am realizat ca ii pot face eu unul pe la domnii care fac tricouri personalizate, nu? Probabil costa cat nu facem dar ce conteaza daca puiul il va purta cu mandrie.
    Va imbratisam ca tare sunteti simpatici de la mic la mare .

      adra_bell a răspuns:
      15 Februarie 2012 la 5:30 PM

      tricoul cu Poco e invalidat pentru schimb, l-am pus ud de vopsea si niste degete curioase de fetita poznasa l-au matrasit. Se face altul, nu-i problema

    ch_dana a spus:
    16 Februarie 2012 la 8:00 AM

    Ai noroc, si Filip are ochii „chinezesti” ai Evei…ambii mostenire de la tine 🙂

    La mine Amelia are ochii la fel, dar mostenire de la taica-su 🙂

      adra_bell a răspuns:
      16 Februarie 2012 la 1:34 PM

      nu seamana deloc la ochi, asa mi se pare. Nici forma, marime, culoare, nimic

    Copil a spus:
    18 Februarie 2012 la 10:09 PM

    Un copil superb! Să vă trăiască! 🙂

Lasă un răspuns

