Diversificare cu fructe, dupa schema Pato

Publicat pe Actualizat pe

In cinstea ultimei etape, cu avocado, Filip a primit un tricou, cu schema de diversificare: labute, corp de rata si palarie. S-a terminat, alte fructe, cat de cat sigure, n-avem de unde, asa ca vom jongla cu astea. De saptamana viitoare, trecem la legume

7 gânduri despre „Diversificare cu fructe, dupa schema Pato

    Iris a spus:
    23 Februarie 2012 la 3:19 PM

    Buna! Eu nu consider nici banana, nici avocado sigure…nu-s de-alea noastre, sunt aduse de la sute de km distanta, sunt tratate cu chimicale ca sa reziste in supermarket-uri. Banana stiam ca nici nu se da inainte de 8 luni, datorita potentialului alergen. Plus ca-s aduse verzi si coapte peste noapte, prin metode nu tocmai ok. Merele noastre nu sunt considerate sigure? Iris

    Iris a spus:
    23 Februarie 2012 la 4:29 PM

    Multumesc mult pentru raspuns! Iris

    Aurelia a spus:
    24 Februarie 2012 la 3:22 AM

    Dar para sau gutuie? Lui horia ii faceam gutuie la abur si era foarte incatat de ea. E o adevarata provocare inceperea diversificarii iarna.

      adra_bell a răspuns:
      24 Februarie 2012 la 5:24 AM

      de unde sa iau pere sanatoase? si la gutui e aceeasi problema, plus ca nu stiu daca ar manca gutuie, cruda nu merge, coapta e putin acrisoara, Eva nu manca. Ale naibii gutui de supermarket, sunt atat de curate in interior, cum n-am vazut niciodata la o gutuie din gutui

    Aurelia a spus:
    24 Februarie 2012 la 3:24 AM

    Horia

    Aurelia a spus:
    24 Februarie 2012 la 9:57 AM

    A, pai gutui de la piata, dar sa fii atenta si la acelea, fiindca nu gasesti tot timpul romanesti. Din ce am observat eu, cele adevarate nu sunt lucioase, ci au puf pe ele. Mai poti intreba daca are cineva la tara, puse la geam;) Pere tot din piata, cele mai mici. Eu cand nu le manca crude, incercam varianta la abur si le combinam fie intre ele, fie cu avocado.

Lasă un răspuns

