Zambila

Publicat pe Actualizat pe

Diminetile imi sunt aglomerate cu treburi marunte, cronofage: copii de spalat, imbracat, vase de pus la loc, un ceai verde cu lime, o cafea cu lapte, inimioare de dovleac de pus la dezghetat, pasat-amestecat avocado, banana, portocaliu, portocaliu, verde, plans dupa somn – spuneti-mi ca nu numai ai mei sunt mutrosi la trezire pe cand tot restul copilarimii face ochi razand – hranit bebelusul, dar si eu sunt un bebe mai mare, da-mi si mie sa mananc, acum-nu acum, am in gura, mestec, nu vezi, vreau iaurt, vreeeau iaurt, de ce nu aveeeeem iaurt. Da capo, spalat, schimbat, nu e timp deloc, macar pentru o privire aruncata pe fereastra.

Dar azi de dimineata, pasii somnorosi s-au oprit in fata aragazului, narile au adulmecat bucuroase, ochii au clipit fericiti.  Treburile marunte au mers usor, fericire, fericire se auzea cantand, cat de putin ne trebuie sa fim fericiti, soarele se strecura cu raze promitatoare pe balcon. Pentru mine iarna a luat sfarsit, nu-mi pasa de echinoctiu, de zapada de afara, de flescaiala, de frig. S-a gatat, cu tot cu februarie cel aducator de depresii.

I-am pus punct, iata cele mai bune postari din blogosfera mamiceasca
De ce nu spunem ce nu spunem – excelent scris

Alaptarea dupa doi ani – nu noi suntem nebune, ceilalti nu sunt informati

Declaratie de independenta – de citit cu inima

E bine de stiut: 

Se cauta consilieri in alaptare, pentru intocmit o harta a tuturor oraselor din Romania

WAHM

Martisoarele Irinei 

Jambierele Poarta-ma – avem si noi o pereche, sunt foarte utile pentru copiii purtati, pentru ca pantalonasii se ridica lasand gamba dezgolita si pentru mersul de-a busilea.  Pana ii comand si Evei, le va purta si ea la orele de gimnastica/dans

Craft si cum ne mai jucam 

Ce poti face dintr-o manusa desperecheata

Marionete din fetru

12 gânduri despre „Zambila

    cojocarii a spus:
    26 Februarie 2012 la 12:36 PM

    O primavara frumoasa iti doresc. 🙂

    ch_dana a spus:
    26 Februarie 2012 la 1:47 PM

    Citat din ginecoloaga mea (altfel, fata mai tanara cu 5 ani ca mine si destul de open-minded): „sa n-o alaptati peste un an, se creaza dependente psihice periculoase care…” no comment 😀

      adra_bell a răspuns:
      26 Februarie 2012 la 10:07 PM

      dar n-ai fost la Celus? El sustine alaptarea

        ch_dana a spus:
        27 Februarie 2012 la 6:04 PM

        Ba da, chiar foarte sonor 🙂 dar la el am ajuns de-abia in trim. III, pana atunci aveam pe altcineva, doamna de care am scris.

        Total in afara subiectului: cum Dumnezeu se numeste husa aia pe care o pui pe tine (si pe bebe) cand alaptezi in public ? Am un lapsus…merci !

          ch_dana a spus:
          27 Februarie 2012 la 6:09 PM

          Raspund tot eu, mi-am adus aminte: nursing covers:)

    Mamiţuni a spus:
    26 Februarie 2012 la 11:31 PM

    Multumesc pentru aprecierea generoasa!

      adra_bell a răspuns:
      28 Februarie 2012 la 11:19 AM

      vocea adevarului mamicesc, le spui f bine:)

    Mami de huni a spus:
    27 Februarie 2012 la 1:03 PM

    ai mei au fost mutrosi la trezire vreo 3 ani, acum sunt veseli nevoie mare.
    merci ptr review-ul din blogosfera mamiceasca!

      adra_bell a răspuns:
      28 Februarie 2012 la 7:46 AM

      Eva tot cu plansu-n nas e cand se trezeste, chiar ii spunem sa planga ce are de plans, ca sa avem apoi pace:)

    mariamirabela a spus:
    28 Februarie 2012 la 4:50 AM

    Multumesc, Andra, pentru mentiune, mi-a facut tare bine, a trebuit sa dau click sa ma conving ca despre bobdeorez este vorba.

    La mine primavara vine cand se mareste ziua, iar la 6 este inca lumina si miroase a primavara. La noi a venit deja, parca am renascut.

      adra_bell a răspuns:
      28 Februarie 2012 la 11:18 AM

      o postare f buna, n-ai pentru ce sa-mi multumesti. Da, da si mie mi s-a parut ca s-a marit ziua

Lasă un răspuns

