Momomo

Publicat pe Actualizat pe

Increngatura: Sperie-copii

Clasa: Bau-bau

Parinti: Diorul si Baba Cloanta

Data nasterii: cam acum doi ani

Adresa: pe holul nostru

Hobby: ii place intunericul

Ciudatenii: dispare instantaneu (teleportare?) daca se aprinde lumina, probabil e un fricos

 

Am incercat sa fac tot posibilul sa gonesc aceasta plasmuire eveasca, cu gandul la Diorul  – dihorul care fura pui de gaina, firuit in dimineata de dupa jaf de bunica mea, cu mainile puse in cap: „aolio, iar a venit diorul, ne-a mancat puisorii, cinci a luat” – si la Baba Clanta –  cea cataratoare pe cosul casei vechi de langa noi – care mi-au amărât mica copilărie.

L-am ridiculizat, i-am tras constant la gioale, l-am facut pişăcios, l-am invitat cu noi la dans, i-am daruit caraghioase fundite roz. Nu vrea sa plece si basta. Am incercat sa-l umanizez:

Du-te, Eva, pe hol si adu o carte,  sa citim aici, cu Filipel

Nu pot, e Momomo acolo

Ce sa caute Momomo, sambata dupa-amiaza, la noi in casa? S-a dus la el, are familie, copii.

I-a placut ideea, s-a pus pe desenat familia Momomo, sunt ciclopi si la extremitatile membrelor prezinta niste perii de pantofi. Mi se par destul de simpatici.

 

 

Ei, te duci sa aduci cartea?
Nu, e Momomo cu toata familia lui pe hol

Grozav! Am reusit sa-l inmultesc…..

15 gânduri despre „Momomo

    Monica a spus:
    4 Martie 2012 la 11:40 AM

    :))))))
    scuze, stiu ca pentru tine nu-i amuzant ca trebuie sa ocolesti acum ditamai clanul de fiinte imaginare:D
    trebuie sa recunosti, insa, ca e tare funny faptul ca i-ai inmultit, in loc sa-i trimiti la ei acasa:)))

      adra_bell a răspuns:
      4 Martie 2012 la 12:26 PM

      Totusi, nu o sperie atat de tare, adica mai uita de el si se duce pe hol. Si mie mi se pare amuzant:))

    svea77 a spus:
    4 Martie 2012 la 2:42 PM

    Da, a fost tare! Ce intentie ai avut tu si ce-a iesit! 🙂 🙂 🙂

      adra_bell a răspuns:
      4 Martie 2012 la 7:22 PM

      initial am incercat sa-l elimin pe Momomo, dar cum si l-a inventat singura, probabil are nevoie de el

    Zazuza a spus:
    4 Martie 2012 la 2:50 PM

    hahahaha, da, din seria unde dai si unde crapa :)))). poate incerci sa ii explici ca sunt simpatici de fapt?! ha! dar cine stie ce mai iese de aici :D! mai bine lasa…

      adra_bell a răspuns:
      4 Martie 2012 la 9:24 PM

      am incercat sa-l domesticesc, nu tine. Poate asa, sa si-l imagineze ea, sa-l deseneze

    Carla a spus:
    5 Martie 2012 la 12:51 AM

    :)))))))))))
    Nu ma pot opri din ras! :)))))))

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 12:23 PM

      O perioada ii era frica de fantome, nu stiu de unde si cum. Dar frica serioasa, la Momomo se si joaca mult. I-am pus Casper si i-am descris stafiile ca pe niste indivizi rubiconzi si haiosi. Razi tu, razi, ca nu esti departe:)

    anca342002lamaria a spus:
    5 Martie 2012 la 11:04 AM

    Geniala faza! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 12:24 PM

      voi nu locuiti cu niciun imaginar?

    Loredana a spus:
    6 Martie 2012 la 7:43 AM

    Daca ti-au intrat cu totii in casa, asta e, nu prea mai ai ce face. De aici si pana in ziua cand ea se va juca cu Momomo iar tu vei face prajituri cu mama lui, nu mai e mult 🙂

    adra_bell a răspuns:
    7 Martie 2012 la 12:24 PM

    Sa veyi ce+o pun pe doamna Momomo la rânit prin bucatarie si eu ma dau pe FB….

    Simona a spus:
    11 Martie 2012 la 6:39 AM

    Ma asteptam, cumva, la acest final, si totusi am izbucnit in ris!

      adra_bell a răspuns:
      11 Martie 2012 la 7:17 AM

      Momomo e amuzant, intr-adevar. Eu mai ma duc pe hol si ma cert cu el, iar Eva, curajoasa, vine sa ma salveze:))

    Caruciorul | Copilaria de la E la F a spus:
    17 Ianuarie 2015 la 11:40 AM

    […] spiridusii cariei care au izgonit-o pe Zana maseluta asta iarna cand i-a cazut al 5-lea dinte, Momomo cel care locuieste pe hol si acum caruciorul viu. Cu toti m-am luptat, i-am stropit cu apa, i-am […]

Lasă un răspuns

