Zana melopeelor

Publicat pe Actualizat pe

…..Spaima Florilor si Doamna Cucurbitaceelor

Imi place mult acest poet minor, erau singurele poezii pe care le recitam cu placere atunci cand eram solicitata, copil fiind, si mi se intampla destul de des. Asa ca-mi mai aduc aminte strofe disparate pe care le mai cant prin bucatarie, in timp ce gatesc, spre disperarea Evei care-mi cere sa tac. Normal, sa cant eu echivaleaza cu o tortura.

Si tot cantand si curatand un dovlecel pentru diversificare, sezonul II, m-a izbit: dovlecelul e cucurbitaceu, e ruda cu castravetele, mancam castraveti cruzi, stai ca am vazut o reteta din noua manie, raw-vegan, e chiar bun si dovlecelul asta crud, cum de am mancat numai gatit pana acum?!

Salata Toparceanu
morcov si dovlecel taiati cat de subtire va tine rabdarea
susan
2-3 catei de usturoi fin taiati
sare, un varf de lingurita de miere, zeama de la o lamaie

Originalul e a la Jamie

12 gânduri despre „Zana melopeelor

    Monica a spus:
    7 Martie 2012 la 12:20 PM

    Susanul crud, right? Hm, cred ca merge bine si cu niste seminte de in:D incercam!

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 12:21 PM

      am pus ce-am avut. As fi taiat dovlecelul cu cutitul de curatat cartofi daca nu l-as fi aruncat odata cu cojile. Al treilea deja

        Monica a spus:
        7 Martie 2012 la 2:03 PM

        :))) eu arunc linguritele , odata cu borcanele de iaurt, asa ca te inteleg perfect!

    mmaria a spus:
    7 Martie 2012 la 12:29 PM

    De ce mInor? Si nie imi place, precum imi place dovlecelul:)

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 12:30 PM

      pai nu stiu, am zis si eu asa, nu mi se pare un poet genial, dar imi place, am zis ca-mi place

    Mami de huni a spus:
    7 Martie 2012 la 2:46 PM

    eu il ador pe Toparceanu! si la fel, ma trezesc recitandu-l prin casa… 🙂
    si salata arata f bine 🙂

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 10:02 PM

      le canti p-alea care sunt deja cantate? de ex de Mondial? sau mai pui si de la tine?

        Mami de huni a spus:
        8 Martie 2012 la 12:12 PM

        si, si, adra_bell, ce vine pe moment 🙂

    Lixa a spus:
    7 Martie 2012 la 3:44 PM

    Mersi de idee, am facut-o si eu azi la pranz 🙂 Tocmai ce cautam o reteta de salata pentru dovlecelul meu stingher din frigider. Am adaptat un pic sosul, dupa o alta reteta a lui Jamie (una cu brocoli si asparagus): am adaugat sos de soia si un strop de ulei de susan.

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 10:03 PM

      super! Pai nu vad de ce ar respecta cineva reteta mea inventata:)
      de cand imi tot zic sa incerc si eu aspragusul ala ca de broccoli sunt pe deplin lamurita:D

    Tudorache Gabriela a spus:
    7 Martie 2012 la 9:07 PM

    Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
    dumitru_gabriela31@yahoo.com

      adra_bell a răspuns:
      7 Martie 2012 la 9:20 PM

      Buna! Voi pune un banner vizibil si o sa distribui pe FB. Incearca sa vorbesti si aici http://safimoameni.blogspot.com/.
      Banuiesc ca ati incercat sa obtineti bani prin formularul acela european de la Casa de Asigurari?
      Multa sanatate Gabrielei!

Lasă un răspuns

