Premiere si perlute

Publicat pe

Eva se uita la patinaj artistic:

Aia nu patineaza ca mine! Numai eu patinez ca nimeni

______________________

Care sunt anotimpurile:

primavara, vara, toamna, iarna, Revelion si Paste

______________________

Eva a primit niste carti pentru copii: invatati limba franceza, invatati lb engleza, invatati limba germana. Le rasfoieste dezamagita. „Si invatati limba giurgiuveana nu ne-a trimis?”

___________________________________

Mami, tu esti mijlocica, asa. Adica nu esti nici buna, nici rea.

____________

Despre vaci:

Eva, vrei sa mergem la o ferma de vaci in week-endul asta?

Nuuu, nu vreau! (categorica)

Dar de ce?

Nu vreau sa ma linga

_________________________

Pe langa noi trece o doamna imbracata in alb si negru. (dificila alegere, intotdeauna risti sa arati a chelnerita)

Eva o comenteaza:

De ce te-ai imbracat asa? Parca esti o vaca! (subliniez ca pentru ea asta nu inseamna nimic jignitor)

______________

Eva e racita si vorbeste pe nas:

Ma uit si eu la televizor, poate incepe Angelina Manelina.

La noi manelele sunt de ne-ascultat, posturile respective sunt scoase din grila, rock, rock si iar rock, condimentat cu ceva clasica si ceva opera. Cu toate astea, Eva l-a auzit pe tatal unei prietena cand ii spunea fetitei ca va deveni cantareata la Taraf. De fiecare data cand canta si ea, se lauda in gura mare: Daaaa, ma fac cantareata la Taraf. 

________________

Avem si o premiera, Eva a constientizat cum se scurge timpul si m-a anuntat aseara:

Eu acum am 4 ani, la anul o sa am cinci ani, apoi 6 ani

Filipel are 7 luni, apoi face 8 luni, apoi 9 luni.

Si dupa ce o sa faca 11 luni?

O sa aiba un an.

Grozav, eu chiar imi amintesc cand  am constientizat asta, eram in grupa mare la gradinita. Dar ceasul suna tot ceva de felul asta: e ora 50 si 3 minute 

 

Avem si o premiera filipeasca, ma-ma, mem, ba-ba, a inceput sa spuna silabe, si da, nu am scapare, pare sa fie tot un mare vorbaret. Si a doua, de fapt, primii pasi de-a busilea, dar nu este foarte interesat, lui ii place sa stea in picioare si vrea chiar sa mearga, ceea ce ne epuizeaza, Da, un bebelus poate lejer epuiza doi adulti.

 

Si ce le-am tot cantat eu in perioada protestelor de la Universitate:

Va rugam sa ne iertati, nu gatim cat aruncati

Va rugam sa ne iertati, nu imbracam cat dezbracati

Va rugam sa ne scuzati, nu dormiti pe cat tipati

Va rugam sa ne iertati, n-aveti dinti pe cat urlati (of, saracutul)

6 gânduri despre „Premiere si perlute

    ch_dana a spus:
    22 Martie 2012 la 7:06 AM

    Of, saracuta mami…dar parca spuneai ca homeopatia salveaza Romania :), n-a fost pana la urma asa ?

      adra_bell a răspuns:
      22 Martie 2012 la 7:22 AM

      ba da. Dar postarea asta sta in drafts de vreo luna

    ela a spus:
    22 Martie 2012 la 12:04 PM

    Ha ha ha… la mine în casă s-ar potrivi: Vă rugăm să ne scuzați, cu curățăm cât împrăstiați!
    Acum vreun an noi de scoteam câinele afară din casă cu următorul text: Iesi afară/Javră ordinară! Da scandat asa misto, cu ritm! Nu prea îi păsa, totusi, de scandările noastre…

      adra_bell a răspuns:
      25 Martie 2012 la 12:22 PM

      categoric nu curat cat imprastie ei. Chiar ma intreb cum de reusesc sa mentin totusi un echilibru. Cred ca e vreun fel de minune:))

    cojocarii a spus:
    22 Martie 2012 la 2:27 PM

    foarte tare aia cu anotimpurile! 🙂

    Silving a spus:
    28 Martie 2012 la 12:14 PM

    Ce dragute perlute ! si eu am cate un caiet pentru fiecare si scriu ce ma amuza 🙂

Lasă un răspuns

