Am o bucurie, dau o bucurie

Publicat pe Actualizat pe

Ma gandeam eu, dis de dimineata, la ora la care se trezesc mamele de copii mici, ca a venit primavara. Asta-i un motiv urias de bucurie, si acum o sa incep ca Divertisul, am un motiv de bucurie, deci sunt bucuroasa, asta-i inca un motiv, inseamna ca sunt de doua ori bucuroasa etc.
A venit primavara.
Au inflorit caisii si salciile stau sa inverzeasca
Eva merge pe trotineta
Filip zice foarte frumos ma-ma.
Si nu ma apuc sa numar bucuriile marunte, astea-s chiar multe. As vrea sa fac trei mici bucurii, 3 tricouri cu personajele preferate, sa fie niste zambete in plus primavara asta. Ma tot tin de ceva timp si mereu ma impiedic ca n-am tricouri. Dar voi trebuie sa aveti prin casa un tricou sau un body uni, de culoare deschisa. Il trimiteti, il desenez, il trimit inapoi. Sau scriu un mesaj haios, i-am facut lui Filip doua bodyuri f caraghioase.
Ce trebuie sa faceti? Sa scrieti ce personaj va place: „Imi place Miffy”, „Imi place Mickey”, „Imi place Angelina Balerina”. Scrieti asta pe blogul personal, pe FB sau pe Twitter si puneti un link catre o postare care va place de pe blogul meu, sau un tricou, sau o pagina. Apoi lasati un comentariu aici ca sa stiu si eu. Pana duminica la pranz, ora 12, apoi trag la sorti.

12 gânduri despre „Am o bucurie, dau o bucurie

    abramburika a spus:
    29 Martie 2012 la 11:14 AM

    nu stiu daca am inteles eu bine regulile, da’ eu te-am vb de bine pe FB … o vrem pe Peppa de data asta!! Sau Minnie …

      adra_bell a răspuns:
      31 Martie 2012 la 10:44 AM

      aveti timp sa va hotarati, intreaba fata ce vrea

    Aurelia a spus:
    29 Martie 2012 la 12:57 PM

    Vai, ce frumos!!! Nu ma bag, am trei, pt care sa trimit?! Hai ca pe Iustina as mai lasa-o, deocamdata nu are preferinte prea inedite in afara de titi si mami langa ea, Ilinca e asa dulce cand spune Miffy, iar Flavia cocheteaza demult cu Angelina Balerina (e tare curios cum face ea piruete prin casa, zice ca a invatat sa le faca dupa patinatorii pe gheata, vazuti la tv 🙂 )
    Deci, nu ma bag, dar am vrut sa spun ca imi place ideea ta si ma bucur ca esti bucuroasa!

      adra_bell a răspuns:
      29 Martie 2012 la 1:40 PM

      baga-te! facem un supliment de bucurie:)

    Nela Mihaescu a spus:
    29 Martie 2012 la 3:30 PM

    Nu ne uiti si pe noi cu doua bucati, da?
    Pe-amandoua sa scrie ceva mesaj cu țâța. Ceva de genul: mâncarea ca mâncarea… țâța-i sfântă!
    Multumim frumooooos!

    Babylicious a spus:
    29 Martie 2012 la 3:43 PM

    Gata! Pe fb ca blog nu avem 😛

    mariamirabela a spus:
    31 Martie 2012 la 10:20 AM

    Eu am scris pe Fb, dar tricou mi-ar fi cam greu sa-ti trimit. Daca castigam, tine-ma minte si-ti trimit eu unul cand se mai incalzeste afara. Ce zici?

    PS. Degetzicii ii place Pocoyo si Didou. Il stii pe Didou? Didou deseneaza multe lucruri frumoase, la fel ca tine, ar merge la fix.

      adra_bell a răspuns:
      31 Martie 2012 la 10:45 AM

      asta e problema, sa gasesc tricouri in Giurgiu, pana acum n-am gasit

    Andreea Agoston a spus:
    1 Aprilie 2012 la 8:31 AM

    Ne-am inscrie si noi (un tricou cu Mickey sau doua cu Mickey :)) ) dar nici FB, nici blog nu avem….si asta din lipsa acuta de timp…dar de citit va citim cu drag…:)
    Oricum, f interesanta ideea ta….apreciem..:)

    Pupici la puiuti!

      adra_bell a răspuns:
      1 Aprilie 2012 la 3:26 PM

      e ok, si eu apreciez ca ne esti prietena de atata timp

    De matineu « About Eva a spus:
    9 Mai 2012 la 10:52 AM

    […] ajuns primele bucurii si aud ca au creat bucurie, doua fetite foarte frumoase s-au grabit sa imbrace tricourile la […]

Lasă un răspuns

