Papucii mei

Publicat pe Actualizat pe

Care sunt hibridati cu sandale, altfel am tendinta să târşâi. Va plac? Mie da. Feminini, confortabili, fara toc, cum ii sade bine unei doamne mereu la inaltime, ca mine. Merg un picut si la blugi, merg cu o fusta de blugi si cu viitorul meu tricou cu pisica – mi-a dat cineva o pisica de desenat, un deliciu – si mai presus de toate vor fi super-super pentru vara giurgiuveana, pe care avem de gand s-o petrecem mai mult pe plaja. Dar se vor potrivi si la Vama.
Din material 100% reciclabil, eco-friendly, ba mai mult de atat, designerii lor sprijina un proiect numit Tamar, prin care se incearca salvarea a 5 specii de broasca testoasa.

Mai sunt papuci, vreo 100 de perechi, mergeti la Blogatu sa vedeti ce si cum, vara bate la ferestre, iar cei de la Zorile au grija de picioarele noastre

7 gânduri despre „Papucii mei

    Camelia a spus:
    29 Martie 2012 la 3:13 PM

    sunt simpatici! eva nu atenteaza la pantofii tai?

      adra_bell a răspuns:
      29 Martie 2012 la 3:15 PM

      nu, ea este o fetita f prudenta si n-ar vrea sa cada. Dar miroase in permanenta a parfum si mereu sat pe langa mine s-o machiez. Asta fara sa vorbim de manichiura si pedichiura:))

    Monica a spus:
    29 Martie 2012 la 3:40 PM

    Ce ma bucur ca te-ai inscris:D In papucei sa ne papucim, zic!

      adra_bell a răspuns:
      29 Martie 2012 la 3:49 PM

      Am cautat in disperare papucii, ma uitam in alta parte…. Eram chitita pe ai tai, dar am tendinta sa-i tarasc

    Nela Mihaescu a spus:
    29 Martie 2012 la 4:49 PM

    si eu tot pe astia pusei ochii,
    mai, dar scrie ca au numai 38? ca eu nu traiesc pe picior asa mare!

Lasă un răspuns

