Itti Bitti cel pufos – scutece textile II

Publicat pe Actualizat pe

De ceva timp, tot descoperim avantajele scutecelor textile, eu le descopar, Filip le testeaza. Setul de scutece Itti Bitti de la HipHip, a venit cu trei modele diferite ceea ce, incepatoare cum sunt, m-a descumpanit. Cateva zile am fost incurcata in inserturi, nu stiam care de unde sunt, cum se pun, timp de cautat pe internet nu prea exista, pana cand mi-am luat inima in dinti. Dupa primele incercari, m-am hotarat: sunt frumoase si fac foarte bine treaba unui scutec: absorb lichidele lasand pielea bebelusului uscata.

Incep cu preferatul meu, scutecul Itti Bitti D’lish, un scutec pe masuri. Filip are masura L, large, de la 10kg+, desi el e pe undeva pe la 9kg, asta fiindca scutecul este cu talie joasa, si este mai bine sa cumparati o masura un pic mai mare. Nu-i este mare, chilotelul se regleaza foarte bine din capse, cred ca s-ar potrivi si pe un copil mai mic. Ca sa nu para foarte complicat, mai ales pentru cine n-a folosit niciodata scutece textile, un astfel de scutec este format din doua parti: chilotelul, care arata exact ca un scutec de unica folosinta, doar ca se prinde in capse, nu cu arici, si inserturile care se prind in interiorul chilotelului, tot cu capse pe cod de culoare, adica rosu la rosu, galben la galben.

Ce imi place la Itti Bitti D’lish:
– chilotelul subtire

– absorbantii anatomici sunt din bambus si bumbac organic

– absorbantii se pun intre chilotel si pielea copilului, daca se uda se inlocuieste doar absorbantul si chilotelul se poate refolosi.

– capsele cu care se prind sunt ascunse si nu deranjeaza

– chiar acum, dis de dimineata, Filip a plecat la plimbare cu chilotelul de la D’lish si insertul de la un alt scutec, Itti Bitti Tutto

– scutecul arata de-a dreptul dragalas pe copil, am avut problema asta la Eva, fiind fetita si purtand si rochite, scutecul de unica folosinta arata foarte urat si am rascolit orasul cautand niste chilotei speciali care se pun peste scutec

Nu am avut probleme cu faptul ca e un scutec cu talie joasa, nu au fost niciodata accidente cu acest scutec, nu lasa urme pe pielea copilului, asadar nu prea am ce sa trec la dezavantaje

Itti Bitti Tutto seamana foarte mult cu D’lish, in sensul ca are tot un chilotel pe care se prind cu capse absorbantii.

Ce-mi place la Itti Bitti Tutto 

– este un scutec masura universala, adica se poate folosi din bebelusie pana ajunge copilul sa stea la olita, adica de la 3.5 la 20kg.

– in interior, au un elastic moale numit „gardulet pentru caca”, util mai ales la nou-nascuti, care mai au emisii explozive, dintr-alea de le ajunge pana la ceafa.

– absorbantii merg schimbati cu cei de la D’lish

– in afara de cei doi absorbanti mari mai exista unul mini care se prinde pe cei mari

– absorbantii sunt tot din bambus cu bumbac organic, asadar nimic sintetic, chimic, daunator nu vine in contact cu pielea copilului

– absoarbe foarte bine

– chilotelul se poate refolosi

– are culori si imprimeuri foarte misto, noi il avem pe cel rosu, cu stelute, pentru o impresie gen disco, anii ’80

 Ce nu mi-a placut

–  mi s-a parut ceva mai grosut decat D’lish, cam cat un Happy

– absorbantii par mai complicati, s-a intamplat sa-l poarte toate noaptea si sa nu scape nimic pe langa, dar au fost si cazuri cand abia i l-am pus si s-a udat pe marginea scutecului, ceea ce inseamna ca mai trebuie sa studiez la facultatea de scutece.

– pretul este doborator, aproape 100 de lei, desigur ca asta tine de marimea fiecarui buzunar parintesc in parte

Itti Bitti Ones&Twos este cel mai accesibil dintre scutecele Itti Bitti. Initial, m-a speriat elasticul de la picioruse, mi s-a parut foarte dur, spre surprinderea mea, nu l-a strans, nu i-a lasat urme. Este un scutec cu buzunar, nu cu capse si se prinde ca un scutec de unica folosinta, cu arici.

 

Ce-mi place 

– marimea universala, are niste capse pe exterior si se face mic-micut, numai bun pentru un nou-nascut

– in interiorul scutecului este cusut un absorbant, nu exista posibilitatea de accidente

– are un extra-insert tot din material de calitate, care se pune in buzunar, pielea copilului ramane uscata

– are cel mai mic pret, aproape la jumatate fata de Tutto

Ce nu mi-a placut 

– este cel mai gros, acum sa nu va imaginati cine stie ce monstruozitate, mai ales ca exista studii care arata ca temperatura in interiorul unui scutec textil este mai mica decat in interiorul unui scutec de unica folosinta, din cauza materialelor de calitate, 100% sau in mare parte naturale

Privire generala 

Cel mai mult la gama Itti Bitti ma incanta mini-absorbantii si faptul ca pielea copilului ramane uscata, pentru ca eu imi imaginam altceva, inainte sa trecem pe scutece textile. A doua incantare tine de materialele organice din care sunt facuti absorbantii. Mai am si o a treia, arata adorabil pe Filip, la vara vom iesi in maieu cu muschi si in scutec textil p-afara

Fotografiile de aici 

9 gânduri despre „Itti Bitti cel pufos – scutece textile II

    Roda a spus:
    9 Aprilie 2012 la 9:00 AM

    Deci si noi avem tot D’lish verde! Intradevar cel Tutto este mai grosut dar bun absorbant. Mai am sa testez Ones&Twos.

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2012 la 5:00 AM

      mi-au placut si ones and twos, sunt bune absorbante

    The pufosul – giveaway « About Eva a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:41 AM

    […] Sa dati share acestei postari pe FB sau altei postari legate de scutecele textile. Asta sau asta . […]

    Andru Sandru a spus:
    19 Aprilie 2012 la 2:38 PM

    Sunt tare ispitita sa incerc, pentru baietelul meu, un Itti Bitti D’lish. Nu-mi dau insa seama cam cat de lunga e viata absorbantelor – la cate spalari rezista?

      adra_bell a răspuns:
      20 Aprilie 2012 la 4:04 AM

      Nu am vazut nicaieri astfel de indicatii, mie-mi par destul de rezistente, cred ca rezista lejer 2-3 ani, spalate la temperaturi de 40-50C, fara inalbitori, cu detergenti blanzi

        Andru Sandru a spus:
        20 Aprilie 2012 la 3:32 PM

        Aaa, pai 2-3 ani e gee-niiii-al! Multumesc pentru raspuns!

      meme a spus:
      14 Iulie 2013 la 5:49 PM

      depinde de producator dar cei all in one, adica care au exterior impermeabil, in medie 200 de spalari

    meme a spus:
    14 Iulie 2013 la 5:48 PM

    Oare nu se usuca greu toata pufosenia? eu am mai multe charlie banana fleece si sunt aproape uscate cand le scot din masina, deci in 3 ore maximum le pot folosi.
    Tocmai mi-am luat de pe ebay x3 itti bitti si am emotii 🙂 oare s-or usca?

Lasă un răspuns

