The pufosul – giveaway

Publicat pe Actualizat pe

Un pufos scutec Itti Bitti D’ lish, preferatul nostru, va este oferit, prin tragere la sorti, de magazinul HipHip

Ce trebuie sa faceti:

Sa dati share acestei postari pe FB sau altei postari legate de scutecele textile. Asta sau asta .

Sa dati like magazinului HipHip pe Facebook

Daca nu aveti pagina de Facebook dar aveti blog, sa scrieti pe blog despre giveaway

Ca sa stiu ca participati, lasati aici un comentariu care sa contina numele cu care ati dat like si share. M-ar interesa si ce parere aveti despre scutecele textile, fie ca le folositi deja, intentionati sa le folositi sau n-aveti niciun gand.

The pufosul va asteapta pana vineri,  13 aprilie, ora 11 dimineata.

PS Sa aveti o adresa din Romania unde poate fi trimis scutecul. Succes!

67 de gânduri despre „The pufosul – giveaway

    mady a spus:
    10 Aprilie 2012 la 6:24 AM

    bulancea madalina….hai poate am si eu noroc!noi folosim scutece textile de vreo 2 luni si sunt f multumita!

    Stan Roxana a spus:
    10 Aprilie 2012 la 7:30 AM

    Adra, m-ai facut curioasa tare, am citit ce-ai scris despre ele si tare le-as incerca, ca sunt numai bune pentru bucutze mici. 🙂 drag! particip si eu acum, ca la darul tau cu tricouri n-am fost pe faza.

    Mihaela a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:01 AM

    mihaela damian…………pai m-ai facut curioasa:)

    Damian George a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:13 AM

    Damian George pai…….. sa-mi ajut sotia ca de mult ma bate la cap cu scutecele de genul asta :))

    Oana Marin a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:35 AM

    Daca castigam e semn ca ar trebui sa le incercam 😀 :)))

    Roda a spus:
    10 Aprilie 2012 la 9:24 AM

    Le folosesc de aproape un an. Niciodata nu mi se par suficiente… Mai ales pufoseniile.
    Like si share-Vasy Boian.

    corina a spus:
    10 Aprilie 2012 la 9:38 AM

    chiar la postul tau de ieri vroiam sa te rog sa ma sfatuiesti cu care din cele 3 ar fi mai bine sa incep pt fetita mea de 2 luni. am rugat-o si pe cristina de la hip-hip sa-mi recomande, insa as vrea si parerea ta acum ca le folosesti direct si cred ca poti sa-ti dai seama care ar fi mai potrivit pt un bebelus mai mic decit filip.am dat share si like cu corina stan

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2012 la 4:04 PM

      In locul tau, eu nu as lua un singur tip de scutec. Tinand cont ca-ti trebuie minim 12 bucati, as lua cate 3-4 din fiecare tip. Ones&twos e avantajos ca pret, f bun absorbant, dar ar veni prea gros pt un bebelus mic. D’lish e super, asta testat de mine, dar e pe masuri. Daca iei masura medie, te tine pana face puiul 12kg, asta poate fi la un an jumate. Tutto ti-as zice, e universal, absoarbe bine, dar e piperat rau.
      Dar cum am spus, eu n-as lua dintr-un singur tip

        corina a spus:
        10 Aprilie 2012 la 6:46 PM

        multumesc mult. din cite am inteles insa itsy bitsy sint cele mai subtirele si mai putin voluminoase, de-aia as fi vrut sa iau din-astea. cristina zicea cumva cam la fel ca tine, sa incep cu pop-in si cu D’lish. si am gresit, sint corina gligor –
        stan era inainte de casatorie 🙂

    Andru Sandru a spus:
    10 Aprilie 2012 la 11:21 AM

    Like&share – Andru Sandru
    Un pic mai mult decat curioasa, dispusa sa incercam!

    prinbelgia a spus:
    10 Aprilie 2012 la 11:30 AM

    Pe mine mam zapaceste multitudinea de optiuni… sper sa ma mobilizez si eu sa cercetez mai indeaproape.
    Lixa

    Anamaria V a spus:
    10 Aprilie 2012 la 12:22 PM

    am dat si noi 🙂 – Anamaria Vilcu
    Noi avem 4 scutecele ones&twos . Sunt multumita de ele si placut surprinsa de faptul ca funduletul lui bebe ramane uscat 🙂 Dezavantajul este ca trebuie totusi schimbat destul de des (la 2 ore , maxim 3 daca-i pun si insertul suplimentar de bambus) si mi-ar mai trebui cel putin inca pe atatea sa fac fata unei zile .

    dar este ok si asa . O sa profitam din plin de ele , mai la vara 🙂

    alexandra nistor a spus:
    10 Aprilie 2012 la 12:43 PM

    Si noi! 🙂 Alexandra Nistor

    Cristina Raicu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:04 PM

    Am vrea si noi sa le incercam 🙂

    Ion a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:07 PM

    Ion Emilia! Dispusa sa i incercam!

    oana jindiceanu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:47 PM

    LIke and share cu Ora de Frumuseţe. Nu am folosit până acum astfel de scutece, adr sunt foarte curioasă să el încercăm

    mariana a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:48 PM

    tare mult as vrea sa le incercam si noi, sunt curioasa daca o sa-i placa la bb, eu sunt innebunita ce bine arata bebeii in ele

    Iuliana a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:50 PM

    Iuliana Scheferis ! Da , as vrea foarte mult sa il incercam!

    Lenke Csiki a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:53 PM

    Lenke Csiki. Noi folosim deja scutece textile, iar Itti Bitti este printre preferatele noastre 🙂

    Raluca Alexe a spus:
    10 Aprilie 2012 la 1:56 PM

    Raluca Alexe like HipHop.ro & share la postarea „Despre scutece textile si scutece de unica folosinta. O balanta”
    Scutecele textile le-am descoperit de curand si vrem sa le achizitionam pentru baietelul nostru de 6 luni, insa nu stim inca de care… caci nu mi am imaginat ca pot fi atat de multe marci si feluri :D, poate mai multe decat cele de unica folosinta :))… asa ca ne-ar prinde bine sa le incercam pe acestea 😉

    Magda Barbulescu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:03 PM

    Barbulescu Magda
    Noi avem scutece lavabile, le folosim cu drag, dar nu avem un nr suficient cat sa stam linistiti intre 2 spalari. Deci ne-ar prinde tare bine inca unul.

    ladunca ionelia a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:10 PM

    Ladunca Ionelia- Oana- facebook, banuiesc ca cei doi copii ai mei le-ar adora!

    oana a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:13 PM

    Ma inscriu si eu 🙂 like & share cu numele Oana Bancila

    Raluca Minea a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:18 PM

    Vreau sa incerc scutecele textile dar niciodata nu m-am mobilizat sa comand. Poate acum …

    Paula Simion a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:27 PM

    Paula Simion
    Am inceput sa folosim partial scutecele textile, suntem multumiti de ele.

    Stefan a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:44 PM

    Vrem si noi sa incercam scutece textile. Stefan Aura Dana

    Loredana Rotariu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:53 PM

    Rotariu Loredana – fetita mea de 7 luni jumatate poarta acum doar scutece lavabile. am inceput de la 4 luni sa le folosim intensiv – o perioada, pentru afara si noaptea am mai folosit ocazional scutece de unica folosita, dar asta pana am capatat curaj sa ocupam si acei timpi cu lavabile. eu sunt foarte multumita si bucuroasa ca le purtam si nu gasesc nici un motiv acum sa revin la scutece de unica folosinta.

    Mihaela Si Atat a spus:
    10 Aprilie 2012 la 2:55 PM

    Particip!
    Fb: Mihaela Si Atat

    monica a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:08 PM

    Monica Motiu
    Folosim deja scutece textile, dar avem doar Pop-in si nici acelea suficiente. Ar fi binevenit un pufos 🙂

    Mihaela Chitila a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:09 PM

    Folosim si scutece textile, dar Pufos nu avem.

    Emiliana Veres a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:14 PM

    Emiliana Veres
    suntem dornici sa oferim ce e mai bun si noi pentru cei 2 micuti ai nostri!

    Diana Hasca a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:14 PM

    Diana Hasca…bebele meu e pe drum,deci nu am incercat scutecele,dar sunt curioasa cum sunt

    Luci a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:21 PM

    LU CI – as vrea un pufos AIO 😀 Imi place tare mult!

    Mira Velcea a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:22 PM

    Mira Velcea
    Noi am folosit scutece lavabile din prima zi cand l-am adus acasa pe baietelul nostru (acum are 5 luni jumatate). De la HipHip am luat diverse modele, dar acesta ne lipseste, pentru ca nu il adusesera inca pe vremea cand ne-am facut noi aprovizionarea. Daca am trecut cu brio de faza cu muuult kk in fiecare zi, acum ni se pare aproape floare la ureche. Singura problema e ca… dau dependenta: greu ma stapanesc sa nu vreau orice model nou imi iese in fata ochilor. Sper sa avem norocul sa il incercam si pe pufosul asta.

    rodica tcaci a spus:
    10 Aprilie 2012 la 3:32 PM

    Rodica Tcaci
    si noi le folosim,eu chiar cos scutece textile)))participam cu mare drag…

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2012 la 4:37 PM

      arata foarte profi scutecele tale, felicitari! La o prima vedere insa, nu am gasit niciun pret.

        rodica tcaci a spus:
        10 Aprilie 2012 la 4:43 PM

        ms,pretul e de 58 roni bucata,au inserturi in bambus…

    Ioana Ruxandra a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:15 PM

    Pe Fb (si nu numai) sunt Ioana Ruxandra Rincu, folosesc scutece textile de 3 luni si cu ajutorul lor am scapat-o pe fetita mea de o dermatita de contact tare urata (pe fond alergen din cauza scutecelor de unica folosinta). Noi avem scutece prefold dar sunt tare curioasa cum sunt si cele AIO, pe langa pufosenie si culori vesele. Nu cred sa existe prea multe scutece textile intr-o casa cu un bebe 🙂

    Ioana Ruxandra Rincu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:20 PM

    Eu folosesc scutece textile de 3 luni si asa am reusit sa scapam de o dermatita de contact tare pacatoasa. Noi avem scutece prefold dar as vrea sa vad cum sunt si cele AIO, pe langa pufosenie si culori vesele. Nu cred sa existe prea multe scutece textile la noi in casa 🙂

    lucy a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:21 PM

    Lucia viscun,
    nu am folosit scutece textile, dar vreau sa le incerc, sunt sigura ca ne vor placea.multumim pt concurs

    Muna a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:41 PM

    Ramona -Liana Gogoci
    As fi curioasa cum sunt, par foarte utile.

    sotiesimama a spus:
    10 Aprilie 2012 la 4:50 PM

    Și eu mi le doresc mult. Mi-e greu să încep o astfel de investiție dar sunt foarte, foarte dornică să le încerc pe micuța mea.

      sotiesimama a spus:
      10 Aprilie 2012 la 4:50 PM

      Mona Ciorcila și Mia vor să le încerce. 😀

    irina stanean a spus:
    10 Aprilie 2012 la 7:31 PM

    si noi ne dorim un astfel de scutec….acum folosim de unica folosinta dar suntem tare curiosi:)

    Anileda a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:16 PM

    Nicolle Nic: Am scutece traditionale din finet, cu liner si protectie, dar tare as mai incerca varianta updatata.

    pupsa cristina lucut a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:17 PM

    ma roade vina muntilor de pampersi aruncati, prin urmare nu vad nimic greu in scuteceala textila, desi sunt foarte la inceput, dar cu sperante mari 🙂

    Ade a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:19 PM

    Ade Giurgia: Vreau sa le incerc si e un pic mai greu financiar pana ma pun in miscare.

    Cristian Barbulescu a spus:
    10 Aprilie 2012 la 8:32 PM

    Cristian Barbulescu
    Suntem curiosi de modelul asta, si avem nevoie de scutece textile. Se irita rau de la celelalte.

    ancutab a spus:
    10 Aprilie 2012 la 10:13 PM

    Suntem mari fani ai scutecelelor refolosibile!
    Abia asteptam vara sa ne „laudam” cu frumoasele culori itite de sub fustita!
    Bafta tuturor!

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2012 la 5:07 AM

      va rog sa lasati numele cu care ati dat share si like. De ex, Tablagioaica baftoasa nu e chiar nume:D dar are linkul de FB inclus

    Tablagioaica Baftoasa a spus:
    10 Aprilie 2012 la 10:55 PM

    Imi doresc si eu sa-l incerc pe pufos. Primul copil n-a pupat decat pampersi, dar la a doua (6 luni) as vrea sa testez scutecele textile.

    Raluca a spus:
    11 Aprilie 2012 la 7:39 AM

    Folosim scutece textile, dar nu atat de pufoase 🙂
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=699099135
    am dat share si like, poate scriu si pe blog in cursul zilei de azi.

    madalina a spus:
    11 Aprilie 2012 la 7:42 AM

    FB MAdalina Draistaru. Noi nu am stiut de scutecele lavabile.. dar acum ne-am luat chilotei de antrenament.. asa ca la BB2 sigur luam si lavabile

    ramona florentina capraru (radoi) a spus:
    11 Aprilie 2012 la 9:42 AM

    noi folosim de 2 luni cu succes (si) itti bitti tutto si suntem foarte incantati!! (like si share – FB: Florentina Ramona (Radoi))

    Flori Radu a spus:
    11 Aprilie 2012 la 9:43 AM

    Particip si eu…;ike &share cu numele Flori Radu

    Ada Da a spus:
    11 Aprilie 2012 la 10:05 AM

    Ada Da pe facebook
    Folosim scutece textile de ceva timp, insa ne mai trebuie cateva. Si Itti Bitti ne tenteaza, dar nu am incercat pana acum. Si cum nu vrem sa „riscam” cu un model nou, mai ales ca sunt alte cateva care stim deja cum se prezinta… ar pica numai bine scutecelul asta – sa vedem daca ne convinge sa fie cateva Itti Bitti cele care ne completeaza stocul.

    Iacob Madalina a spus:
    11 Aprilie 2012 la 10:24 AM

    Si pe noi ne-ar incanta sa incercam un scutec textil. Am vrut sa cumpar cand s-a nascut Ioan si m-am razgandit pe motiv ca mi se parea cam complicata treaba cu spalatul, schimbatul si erau asa multe marci ca nu mai stiam care si ce face.
    Iacob Madalina

    Elena Gornescu a spus:
    11 Aprilie 2012 la 10:31 AM

    FB: Elena Gornescu
    In viitorul apropiat vom folosi si scutecele textile 🙂

    ruxiorux a spus:
    11 Aprilie 2012 la 11:40 AM

    FB Ioana Ruxandra Rincu, folosesc prefolds si vreau sa incerc si scutecele pufoase pt ca nu poti avea niciodata ‘prea multe’ scutece textile 🙂

    Simona Todorut a spus:
    11 Aprilie 2012 la 11:51 AM

    Vrem si noi sa incercam :d FB. Simona Todorut

    Simona Scurtu a spus:
    11 Aprilie 2012 la 12:15 PM

    Fb like: Simona Scurtu
    Nu am folosit inca acest tip de scutece….doar cele clasice

    13 Lacrimi a spus:
    11 Aprilie 2012 la 1:29 PM

    Am dat like si share : Lacrimi Albastre
    Nu am folosit scutece textile

    Andreea a spus:
    11 Aprilie 2012 la 11:53 PM

    Vrem sa-l convingem si pe tati.
    FB Andreaa Isfan

    emil a spus:
    12 Aprilie 2012 la 12:39 PM

    Fb Emilian Bulancea….sa o ajut pe sotie sa isi mareasca nr de scutece!

    Stefania Gurian a spus:
    12 Aprilie 2012 la 4:36 PM

    vrem si noi sa-l convingem pe tati ca ne-ar prinde tare bine fb like gurian stefania

    cristina verestiuc a spus:
    12 Aprilie 2012 la 9:49 PM

    uii ce de lume doritoare! asta nu poate sa fie decat de bine!
    hai si eu la rand, poate am sansa sa-mi completez ‘colectia’ sau sa-l daruiesc unei bune prietene cu mititelul ei de nici 2 luni 🙂
    cristina verestiuc

    oxidoni a spus:
    13 Aprilie 2012 la 1:18 AM

    Gherghel Roxana Elena
    Nu folosim scutece textile, dar ma tenteaza sa le incercam.

Lasă un răspuns

