Eu si bebelusii mei

Publicat pe

Nu doar ca sunt pudica de felul meu, mai sunt si timida, e drept ca ma pricep sa ascund asta foarte bine. Asa iepure fricos cum sunt, recunosc ca ideea de alaptare in public ma speria al naibii, pe vremea cand eram insarcinata cu primul copil. Nu prea vazusem femei alaptand in public, nici macar in intimitate, si mi se parea cam extrem sa-ti scoti sanii p-afara „in vazul lumii”. Intuiam eu ca nu se scot asa de dragul de a-i expune ci pentru ca pruncului ii e foame, dar eram ceva de genul: „aoleu, o sa ma vada lumea”. M-am vindecat cand s-a nascut copilul, sigur ca i s-a facut foame, eram departe de casa si oricum n-aveam de gand sa ingradesc aiurea aceasta mare libertate de miscare pe care ti-o da alaptarea. Nu-i nevoie sa cari nimic dupa tine: gentute, termosuri, biberoane, pentru ca laptele este intotdeauna la cerere, la indemana si la temperatura optima. Te retragi un pic, pentru a oferi liniste copilului, scoti sanul si pofta buna, pui mic! Nu se vede mare lucru, de obicei tricoul cade peste portiunea de piele expusa iar capul copilului acopera restul.

Asa ca am alaptat oriunde: pe plaja, in varf de munte, in magazine, in parc, la un spectacol, pe la mai multe restaurante, de fata cu bunicii. Nu e vorba de pudoare/impudoare, de timiditate sau curaj. E un act firesc si natural, e un copil care mananca, sau bea sau se alinta, la fel ca si cel de langa el care are biberon sau suzeta, la fel ca si tine, care te-ai asezat pe banca sa-ti savurezi branzoaica luata de la chioscul din colt.
Mi-a venit mai usor cand am avut bluze si sutiene potrivite, care cad un pic si nu lasa prea mult descoperit, desi nu mi s-a intamplat sa fiu admonestata (ei, doar o singura data), iar barbatii sunt chiar mai discreti, femeile mai arunca o privire induiosata.

Saptamana trecuta, Filip a luat masa in oras, la restaurant, in rand cu restul familiei. Ma gandeam, si i-am si zis lui M, cum ar fi sa vina cineva si sa-mi zica „Stiti, deranjati clientii, va rugam sa va luati talpasita”. Aiurea, nimeni n-a fost deranjat, desi Eva a adunat servetelele de la alte mese iar Filip… Ei, Filip n-a facut nimic deoasebit, a mancat. Dar e bine de stiut ca exista haine speciale de alaptare, ba mai mult de sarcina si de alaptare, care va fac viata mai usoara. Culori vii si croieli care ascund niste mici defecte de proaspata mama gasiti in magazinul Iuliei. Eu ma inscriu la campania de testare, mai vine cineva?

5 gânduri despre „Eu si bebelusii mei

    Lenache a spus:
    11 Aprilie 2012 la 7:51 PM

    Succes la testare! La cum suntem noi cu alaptarea prelungita imi vine sa ma bag si eu dar mi-e cam rusine. Cum sa testez haine de alaptare cand eu am copil de peste 3 ani? :-)))

      adra_bell a răspuns:
      12 Aprilie 2012 la 4:12 AM

      baga-te, poate mai dureaza pana la toamna. Apoi merge la Simo

    abramburika a spus:
    13 Aprilie 2012 la 7:40 AM

    Mii de like-uri pt. postare!! Acum experimetez si eu alaptatul exclusiv, oriunde, oricand si sunt in al 9-lea cer. Chiar ieri am alaptat la Consulat o Elisa tyare maraita. Dar la san, ca prin minune, ii treceau toate durerile.

      adra_bell a răspuns:
      13 Aprilie 2012 la 4:18 PM

      Stii deja ca ma bucur foarte tare pentru tine si pentru toate mamele de bulgarasi care au reusit la al doilea bebelus. Si-mi sunteti tare dragi, imi place mult ca am tinut legatura

    Final de campanie de testare | Eu si bebe a spus:
    24 Aprilie 2012 la 1:06 AM

    […] doilea premiu merge catre blogger-itele care au scris despre concursul nostru: 1. Andra Tatu 2. Zoozie 3. Iuli Darie 4. Vasy Boian Pentru ca Vasy deja a castigat bluza fiindca a adunat cele […]

Lasă un răspuns

