Joaca pe malul Dunarii

Publicat pe

zi de dormit in cort
de pus in cap nisip, de lasat urme de degete mici
de udat la picioare
de mers pe varful degetelor si tipat de incantare
de plimbat prin padure, deci de cautat pe Gruffalo
de cautat un urs, inarmati cu o petarda ramasa de la Revelion
de vorbit cu buni prieteni vechi (prietena mea a facut un copil cu prietenul lui)
de mancat inghetata cu mare bucurie si recunostinta: „Nasa, mi-ai dat tu inghetata, desi eu sunt racita”
de relaxat printre picaturi cu ochiul in obiectiv

5 gânduri despre „Joaca pe malul Dunarii

    Dana a spus:
    11 Aprilie 2012 la 10:42 AM

    frumoase exercitii de traire! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Aprilie 2012 la 11:47 AM

      multumesc, incercam sa le oferim cat mai mult spatiu si vazduh, sa se imprieteneasca cu natura.

    Andreea a spus:
    11 Aprilie 2012 la 10:51 AM

    Eva chiar dormea in cortul acela?

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2012 la 1:15 PM

      deci se preface bine:))

        Andreea Agoston a spus:
        12 Aprilie 2012 la 5:10 PM

        :))

Lasă un răspuns

