Pufosul reloaded

Publicat pe Actualizat pe

Pufosul se intoarce, cu o noua extragere, prima a ramas fara ecou, dupa 6 zile de asteptare. Iata si castigatorul, comentariul cu numarul 30, Diana Hasca:

 Astept datele de contact in urmatoarele trei zile

7 gânduri despre „Pufosul reloaded

    Stan Roxana a spus:
    19 Aprilie 2012 la 10:52 AM

    daca nu aveti un raspuns, il vrem noi! :))

    Andru Sandru a spus:
    19 Aprilie 2012 la 2:30 PM

    Ba noi, ba noi! :)))))))
    Felicitari, Diana Hasca!

    Alice a spus:
    19 Aprilie 2012 la 10:06 PM

    nu stiu cum sa iti las altfel mesaj.
    imi poti da mie cartea din campania Cartea calatoare, de la all? Mihai I. Regele si tara?

      adra_bell a răspuns:
      20 Aprilie 2012 la 4:07 AM

      Deocamdata n-am primit cartea. Probabil ca da, dar aproape sigur nu va fi pe 23 apr, am doi copii mici, nu stiu daca am timp s-o citesc atat de repede. Din ce oras esti?

    adra_bell a răspuns:
    20 Aprilie 2012 la 4:05 AM

    Chiar nu stiu ce se intampla, eu le-am trimis mesaje pe FB, inca nu am un raspuns nici de la Diana

    Roda a spus:
    20 Aprilie 2012 la 9:21 PM

    Mai pune-l odata pe mr. random la treaba. Uite ce de doritori stau cu ochii pe tine :)))))

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2012 la 3:38 AM

      am reusit, pufosul si-a gasit pe cineva:), adica pe Diana H

Lasă un răspuns

