Maşa şi caşa

Publicat pe Actualizat pe

Am descoperit-o pe Maşa, aseară, când am fost întrebată dacă pot să desenez faţa unei papuşi textile. Genială şi foarte haioasă animatia rusă! Am râs ca un copil.

Episodul de mai sus parca a fi despre diversificarea bebelusilor români, „hai mai ia o linguriţă, hai ca mai avem puţin si papi 150ml de piureuţ”.

15 gânduri despre „Maşa şi caşa

    Stan Roxana a spus:
    21 Aprilie 2012 la 8:19 AM

    vai ec ne-am amuzat, mai ales Lucian:))

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2012 la 9:50 AM

      Lucian e mai copil? Si Eliza?

    madimih a spus:
    21 Aprilie 2012 la 9:38 AM

    si noi suntem indragostiti de ea de ceva timp. Ador episodul in care se murdareste de nenumarate ori si ursul ii tot face hainute

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2012 la 9:51 AM

      l-am vazut aseara, vaiiii, ce nebunie! Pastrati, dom’le, copilul curat:D Si-mi plac chestiile alea vintage: masina de cusut, frigiderul, oalele, sunt exact ca in copilaria mea.

    Mari a spus:
    21 Aprilie 2012 la 10:03 AM

    Si noi am descoperit-o de curand! Atata-i de haioasa…si mie-mi place mult…apoi copiilor si mai mult .Plus ca totul imi para atat de familiar !

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2012 la 10:49 AM

      sa stii ca rusii sunt f tare in animatie, eu am mai gasit niste animatii rusesti, absolut superbe. Erau povesti, dar deh, daca nu inteleg o boaba…. Oare s-o mai face rusa in scoli? Ar fi pacat sa nu se mai faca, imi place mult limba lor, nu mai zic de cultura rusa, e uriasa

        ch_dana a spus:
        21 Aprilie 2012 la 11:41 AM

        Acuma ne permitem luxul de a ne place…mama era sa pice la facultate pe motiv de limba rusa+origine sociala proasta. Da, cultura lor e uriasa, dar eu inca n-am atata intelegere pentru ei…sorry 😀

          adra_bell a răspuns:
          21 Aprilie 2012 la 11:48 AM

          Dana, nici eu nu ma omor de dragul lor, nu ma intelege gresit. Nu-mi placea nici cum se facea rusa obligatoriu in scoli, desi eu am scapat si (n)-am facut engleza (am avut numai profesori ffff slabi). Adica, politic sunt o groaza si o permanenta amenintare ca sa nu mai spun ce ne-au f… atatia ani, ca nu gasesc alt cuvant mai potrivit. Dar am preferatii mei in literatura si in pictura, am avut o perioada rusa care a durat destul de mult

    Xelomon a spus:
    21 Aprilie 2012 la 10:22 AM

    ooooo, daca poti face tricouri (sau rochite) cu Masa, devenim clientii tai fideli! Fie-mea o iubeste, si noi la fel!

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2012 la 10:51 AM

      cica nu exista nu pot, exista nu vreau:)) Daca n-am mai facut nici unul nu stiu exact cum iese, dar pana acum n-am stricat nimic, desi fiecare desen are cate un mic defect, pentru care mai ca-mi dau lacrimile:) Asa ca pot incerca

        Xelomon a spus:
        21 Aprilie 2012 la 1:40 PM

        acceptam si imperfect, nici noi nu suntem perfecti 🙂

          adra_bell a răspuns:
          21 Aprilie 2012 la 2:28 PM

          atunci va astept cu tricoul/rochita. Sa fie de culoare deschisa, nu neaparat alb

            Xelomon a spus:
            22 Aprilie 2012 la 2:27 PM

            sa vedem unde gasim. acum mi-am dat seama ca nu am vazut ceva de copil care sa nu aiba imprimeu (in afara de body-uri)

    Lena a spus:
    29 Mai 2012 la 10:09 PM

    Nu ati gasit filmulete cu subtitrare? Daca nu se poate rezolva 😀

      adra_bell a răspuns:
      30 Mai 2012 la 6:08 AM

      N-am gasit cu subtitrare. In ce fel se poate rezolva? exista titrate cu voce sau cu scris?

Lasă un răspuns

