Geanta postasului

Publicat pe Actualizat pe

8 luni jumate, foarte devreme, dar e timpul pentru antemergator

7 gânduri despre „Geanta postasului

    madimih a spus:
    22 Aprilie 2012 la 9:45 PM

    🙂 antemergatorul asta l-am avut si noi. Si a mai trecut prin mainile unei fetite de atunci.

      adra_bell a răspuns:
      23 Aprilie 2012 la 7:31 AM

      Al nostru este foarte experimentat. A fost al Evei, apoi l-au mai folosit 4 copii si s-a intors la noi, penrtu Filip

    ch_dana a spus:
    23 Aprilie 2012 la 6:43 AM

    De ce folosesti antemergator ? Ma rog, cred ca raspunsul il stiu, eu una m-am cocosat deja de atata dus de manute, dar oricum deja imi da drumul la maini, vrea singura 🙂

      adra_bell a răspuns:
      23 Aprilie 2012 la 7:31 AM

      De ce nu? Eva l-a folosit cu mare incantare, ea nu a mers deloc de manute, nu-i placea.

    ch_dana a spus:
    23 Aprilie 2012 la 4:30 PM

    Credeam ca e vreun motiv anume, sovai intra a-i lua si a nu-i lua. Singurul motiv ar fi comoditatea mea, s-a invatat sa ridice o mana si mami e prezenta la apel 🙂 Cam cat timp l-a folosit Eva ? Merci !

    ch_dana a spus:
    24 Aprilie 2012 la 3:24 PM

    Clar, asadar nu merita investitia 😀

Lasă un răspuns

