Si noi in trend

Publicat pe Actualizat pe

Din cand in cand, am avanturi pionieriesti si incerc sa gatesc ceva diferit. Cand ma apuca, ma asez la calculator si caut retete din bucataria araba. Dar nu-i timp de bibilit cu trupa de teroristi in casa, pusesem sa fac si o paine cu seminte, si mi-am amintit de o reteta raw-vegan

Preparat repejor, gustos, n-as zice delicios, cu aspect de tocatura pentru rate, if you know what I mean. Sa o trag repede in poza, intra M care o defineste scurt: „ai pus un gainat pe o frunza si acum il fotografiezi”. Et voila:

 

Pateu leurda
o cana de seminte de floarea soarelui lasate la inmuiat o ora apoi scurse
zeama de la o jumatate de lamaie
o legatura mica de leurda
sare

Toate la blender cu niste apa, dupa cum doriti sa fie consistenta

Sursa retetei

3 gânduri despre „Si noi in trend

    ralu' a spus:
    27 Aprilie 2012 la 7:53 PM

    Am facut si noi, dar eu am pus cantitate tripla de leurda (ca si-asa avem :P), si a iesit verde-verde; dupa ce a stat vreo jumatate de ora de s-au amestecat toate aromele, a fost super bun. Mai facem!

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2012 la 4:29 PM

      pai sa stii ca si eu am pus mai multa leurda decat in reteta. Da’ retetele alea de torturi ale tale nu le faci publice?

        ralu' a spus:
        30 Aprilie 2012 la 7:35 AM

        Pai pentru torturi ma inspir in principal de pe blogul Inei Todoran – cu mici adaptari 🙂 (si in general eu gatesc „la ochi”, nu prea masor, cand dau retete se ia lumea de cap :D)

Lasă un răspuns

