De ce urâm printesele?

Publicat pe Actualizat pe

I-am luat ieri trei tricouri albe, de fapt doua maieuri si un tricou.

Eva, ti-am luat doua maieuri albe, mint eu cu nerusinare si cu o presimtire in voce. Ce vrei sa-ti deseneze mama pe ele?
Unul cu Green Goblin si altul cu Iron Man.
Nu vrei cu Masha? Sau cu o balerina frumoasa? Vreo printesa?
Nuuu! Green Goblin si Iron Man

Adica aceasta pocitanie pocita

Nu stiu cum arata Iron Man dar cu siguranta e vreunul urat de se lupta. Sa mai spun ca nu iese din tricoul cu Spiderman, doar cand e la uscat. Si atunci sta si-l pazeste

7 gânduri despre „De ce urâm printesele?

    Monica a spus:
    11 Mai 2012 la 4:42 PM

    Cu Iron Man te ajut eu, ca deh, imaginea corporatiei, alea alea. Iti pot trimite un poster maricel, poate o convingi sa renunte la desenul pe tricou:D

      adra_bell a răspuns:
      11 Mai 2012 la 4:49 PM

      L-am gasit pe net, e rosu si tot urat, dar mai putin pocit decat verzuiul asta. Wow, poster? Cred ca o sa dea fericirea peste ea:))

        Monica a spus:
        11 Mai 2012 la 5:09 PM

        :))) O sa caut luni posterul cu aratarea si ti-l trimit. Dar sa nu ma bombani daca o sa vrea sa si-l lipeasca pe perete :))

    Olivia a spus:
    11 Mai 2012 la 6:11 PM

    Deci sunt fan Eva 😀

    zicolorata a spus:
    11 Mai 2012 la 7:50 PM

    Si măcar ţi-a spus de ce urăşte prinţesele? 😛

      adra_bell a răspuns:
      14 Mai 2012 la 10:19 AM

      cica nu le urate doar ca nu-i plac:))

Lasă un răspuns

