Cand ploua cu rasete

Publicat pe

Ea sare incercand sa prinda picaturile de ploaie in palmele deschise, stangace si gratioasa ca o balerina cu apres-ski-uri. El o urmareste nedumerit, infloreste a zambet si-n ochisorii negri ii apar luminite de ras. Poftim, rad amandoi, nu pot fi obosita daca ma scald macar o data pe zi in rasetele copiilor mei

6 gânduri despre „Cand ploua cu rasete

    Stan Roxana a spus:
    16 Mai 2012 la 11:13 AM

    ce frumos, sa te scalzi mereu in zambetul lor!

      adra_bell a răspuns:
      16 Mai 2012 la 4:04 PM

      ai vazut, ai simtit pe pielea ta, esti un butoi de pulbere facuta din oboseala si nervi macinati, mofturi, miortaieli, zici ca pan-aici ti-a fost, mai o ţâră si crapi sau iti iei lumea-n cap si deodata ii vezi razand, pe ala mic fascinat de sora mai mare, ea mandra nevoie mare ca-l distreaza, si se duce tot, tot, oboseala, nervi, ramai asa zen si pufoasa….

        alina downunder a spus:
        17 Mai 2012 la 4:06 AM

        eu cred ca au un senzor, nuuu?? 🙂 cand te simt la capatul puterilor, aproape de explozie (sau implozie, dupa caz), atunci ranjesc in toata splendoarea aia perlata de soricei sau trag un chicot de zurgalai mici mici mici … si gata, puf, magia e comisa, ai uitat de ce erai suparata! 🙂
        e foarte frumoasa Eva si fotografia o suprinde excelent!

          adra_bell a răspuns:
          17 Mai 2012 la 11:35 AM

          da, da, si eu m-am gandit adesea ca ma simt cand sunt gata sa ma prabusesc

    Paula a spus:
    16 Mai 2012 la 8:25 PM

    La cat mai multe ploi de rasete!

    Imi place tare poza.

      adra_bell a răspuns:
      17 Mai 2012 la 11:35 AM

      Multumesc, Paula! Si mie-mi place, e esenta ei de zglobie:)

Lasă un răspuns

