ora 9

Publicat pe Actualizat pe

pregatit micul dejun + hranit copiii

spalat, schimbat, imbracat copii

spalat vasele ramase de la cina

preparat o coca pentru pizza de la pranz

spalat un rand de scutece, unul de rufe albe, unul de rufe rosii

+ o masca de avocado si banana pentru mine, ca imi lasa baiatul din mancarea lui:)

Concluzie: mamele  care stau acasa nu se odihnesc. La ora asta, la job, abia de imi beam cafeaua, cu ochii carpiti si ma uitam poncis la toata lumea, colegi, clienti, nu conta. Nu, nu ma pot uita urat acasa, ca ma intreaba Eva de ce stau cu ochii „beliti”

8 gânduri despre „ora 9

    szqwer a spus:
    16 Mai 2012 la 10:23 AM

    Singura mare diferenta intre un job solicitant ( nu ca cel descris de tine care mi se pare parfum 🙂 si munca asidua de acasa este ca la job muncesti pe bani, iar acasa cu si din dragoste, fara sa te intereseze remuneratia financiara.La job, cu cat depui mai mult efort , cu atat ti se pare normal sa te plateasca mai mult.Acasa, muncesti din pasiune, iubire si fara sa astepti nicio rasplata.

      adra_bell a răspuns:
      16 Mai 2012 la 11:17 AM

      mda, era parfum dar cam puturos:))

    ch_dana a spus:
    16 Mai 2012 la 10:53 AM

    la tine ziua incepe la 9? la mine azi a inceput la 5 jumate 😀

      adra_bell a răspuns:
      16 Mai 2012 la 11:16 AM

      asta pana la ora 9, cand am expediat copilul mare la gradi si am ramas doar cu cel mic.

    Stan Roxana a spus:
    16 Mai 2012 la 11:12 AM

    ha! cunoastem, cunoastem! drag! ia sa aplic si io pe fata ce-mi lasa Andrei in castronel:))

      adra_bell a răspuns:
      16 Mai 2012 la 11:15 AM

      au baietii grija de tenul nostru:)

    Nela Mihaescu a spus:
    17 Mai 2012 la 1:44 AM

    Hoho, chiar ma gandeam zilele trecute ca pe la 9 am deja cel putin 3 ore de… activitate! Si nu orice fel, din astea, heavy stuff! :))

      adra_bell a răspuns:
      17 Mai 2012 la 8:51 AM

      eu am si ore mai matinale, 4 sau 5 dimineata:), dar le pierd la calculator p-alea

Lasă un răspuns

