Experimentul Zaica

Publicat pe Actualizat pe

Eva a fost chestionata si a raspuns cu elan copilaresc, incantare si seriozitate, stand cuminte pe un scaun, in fata mea.

ce vrei sa fii cand o sa fii mare?
doctor

cu ce-ti place sa te imbraci?
haine de doctor si costum de Spiderman

e bine sa fii copac?
nu. nu e bine ca te transformi in creanga

cat costa un crocodil? de unde il cumparam?
10 bani. de la magazinul de animale unde sunt si papagali Coco, de langa Kaufland

de ce cocosul canta cucurigu?
pentru ca nu e om.

cum arata un cangur?
are coada mare si topaie

de ce e luna galbena? ce culoare ai vrea sa fie?
nu trebuia sa fie galbena, trebuia sa fie alba.

cate stelute sunt pe cer?
20

de ce doctorii sunt imbracati in alb?
ca sa-i recunoasca lumea

ce inseamna dragostea?
sa iubesti pe cineva, cand pupi, tii in brate si mangai

care e personajul preferat din desene animate?
broasca testoasa si prietenii lui (Franklin)

ce stii tu sa faci cel mai bine?
sa scriu

de ce merg oamenii batrani incet?
ca sa nu oboseasca

de ce sunt castravetii verzi?
ca sa fie buni la salata

care e animalul tau preferat?
pisica

e bine ca avem telefoane mobile? de ce?
nu. nu sunt bune

daca ai avea multi bani, ce-ai face cu ei?
as plati orice. de exemplu o minge mare cu bilute inauntru si cu un peste

ai vrea sa ai aripi?
da, sa zbor ca omul-aripa

oare cum arata doamne-doamne?
are o cruce, o casca si ochii ca un furtun, cu gene foarte lungi

ai vrea sa fii o balena?
da, ca sa fiu un fel de fantoma

de la Eliza si mama ei

9 gânduri despre „Experimentul Zaica

    zicolorata a spus:
    3 Iunie 2012 la 11:38 PM

    Putem sa il preluăm şi noi?

      adra_bell a răspuns:
      4 Iunie 2012 la 6:45 AM

      sigur ca da, chiar ar fi distractiv:)

    cristinallnaturall a spus:
    4 Iunie 2012 la 3:18 PM

    E delicioasa. Mi-a placut raspunsul cu doctorii la maxim :).

      adra_bell a răspuns:
      8 Iunie 2012 la 6:10 AM

      o sa-i fac unul mai aproape Zaica, numai sa vrea sa-mi raspunda. Multumim, nu stim de unde i-a venit cu doctorii, dar de la 3 ani vrea sa fie doctorita

    Aurelia a spus:
    7 Iunie 2012 la 11:20 PM

    Eva e ingenioasa, ca de obicei!
    A raspuns si Flavia la intrebari, aici: http://ladacuminuni.blogspot.ro/2012/06/experimentul-zaica-la-noi.html

    Aurelia a spus:
    8 Iunie 2012 la 10:59 PM

    Si la noi, si la noi – raspunsuri nu la fel de ingenioase ca ale Evei, dar sunt ale noastre: http://ladacuminuni.blogspot.ro/2012/06/experimentul-zaica-la-noi.html

      adra_bell a răspuns:
      13 Iunie 2012 la 6:54 AM

      nu stiu de ce wordressul te tot baga la spam…

    Adina van den Heuvel a spus:
    10 Iunie 2012 la 12:33 AM

    Ce interesant, fac si cu Floris la prima ocazie cand nu e pe fuga (?). Sunt tare curioasa…

      adra_bell a răspuns:
      13 Iunie 2012 la 6:55 AM

      eu i-am facut asa un cadru solemn, am intrebat-o daca ar dori sa raspunda la chestionar si cred ca i s-a parut o treaba serioasa si importanta „de copii mari”

Lasă un răspuns

