Trezy – scutece textile IV

Publicat pe

La al doilea copil, m-am gandit ca as putea sa incerc scutecele textile, dar am fost tinuta mult in loc de multitudinea de modele diferite, nu stiam pe care sa-l aleg, care sa fie cel mai bun. Mi-ar fi fost folositoare pareri sincere venind din partea altor mame, nu din cele scrise de producatori. Asta este si motivul pentru care scriu despre scutecele lavabile pe care le folosim noi, absolut dezinteresat, cel din postarea de astazi este castigat la un concurs pe Facebook. Bineinteles ca imi place ideea de promovare a unui produs romanesc, ba mai mult, ma incanta sa fac cunoscuta afacerea unei mame care lucreaza de acasa.

Scutecele Trezy sunt facute la Miercurea Ciuc, materialele sunt de calitate buna, desi inferioare celor folosite de companiile din strainatate, dar asta se reflecta in pretul mai mic.

Ce-mi place
– este un scutec de marime universala, care se regleaza din capse
– insertul este din bumbac, frotir, un mic prosopel, care se impatureste si se introduce in buzunarul scutecului
– partea care vine in contact cu pielea copilului este tot din bumbac, mai exact panza
– este incredibil de absorbant, la noi s-a umplut ochi, si tot n-a dat p-afara
– pretul este accesibil
– foarte usor de folosit, se prinde exact ca un scutec de unica folosinta, cu arici, se pune rapid, mai ales pe Filip, caruia i se monteaza scutecele numai din picioare, din mers sau din fuga
– elasticele nu lasa urme pe piele, nici la picioruse, nici la burtica
– frotirul din interior nu se strange, sta intins in buzunarul scutecului, lucru important la un bebelus activ

Ce nu-mi place
– Trezy pierde mult la capitolul estetic, partea din exterior este neatractiva, de culoare alba. Probabil ca asta vine din imposibilitatea de a gasi materiale frumoase pe piata din Romania
– materialul care vine in contact cu pielea copilului este imprimat, eu as vedea mai degraba interiorul alb si exteriorul imprimat. Parca nu-ti pica bine sa pui sa stii ca o panza imprimata sta direct pe pielea umeda a copilului

Fotografii prin amabilitatea Trezy, ii urez lui Dorottya mult succes

2 gânduri despre „Trezy – scutece textile IV

    iulia a spus:
    21 Aprilie 2017 la 9:38 AM

    Salut!
    Crezi ca ar afecta cumva scutecul daca ii calc partea care vine in contact cu pielea bebelusului?

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2017 la 10:28 AM

      depinde foarte mult de scutec. Eu nu aș călca, încearcă le usuci la soare, este un foarte bun dezinfectant, în plus scoate petele. Dacă ai scutece cu inserturi din bumbac, poți călca inserturile

Lasă un răspuns

