Apa si rabdare

Publicat pe Actualizat pe

Astazi, mi-a cerut apa, fara cuvinte, dar mai explicit de atat nu se putea. Bâţâia in mana un PET in care mai era putina apa, apoi mi-l dadea mie. Eu i-l dadeam inapoi, el iar zornaia restul de apa, vorbind in acel dulce grai bebelusesc, in silabe ciripite care nu inseamna nimic luate separat, dar impreuna cred ca sunt un fel de cod universal al bebelusilor. Am tot repetat faza cu „da-mi sticla, ia sticla” pana cand a devenit foarte nervos, a inceput sa tipe si a dat in plans.
Nu pricepeam, credeam ca doar ne jucam, mai ales ca el nu prea bea apa, atunci cand o face, are canita lui, nu ma asteptam sa stie ca din sticla aia ii pun lui apa. Eram pe punctul de a ma enerva, eram in momentul in care zici „dar esti imposibil, copile”, cand iarasi am primit sticla de apa. M-am luminat, ii este sete. Si a baut, cred ca-i prima data cand bea apa, pana acum o lasa sa curga pe el, a baut chiar cu sete, cu pofta.
M-am gandit apoi cat de multa rabdare a putut sa aiba cu mine, oare s-o fi enervat sa-si spuna in gand „aceasta mama este imposibila”?

9 gânduri despre „Apa si rabdare

    Aralia Tamas a spus:
    9 Iunie 2012 la 5:33 PM

    Ce baiat destept si ce mama nepregatita pentru asta. :p
    De cate ori mi s-a intamplat si mie cu Alexia cate o chestie de asta, si apoi mi-era mila de ea, ca eu reactionam aiurea. 😦

      adra_bell a răspuns:
      9 Iunie 2012 la 5:39 PM

      imagineaza-ti ca, in aceste momente, isi da jos scutecul. E foarte simplu, orice scutec cu arici se da jos imediat. Noroc de alea cu capse:D
      In fiecare zi, gaseste el ceva sa ne uimeasca, dar nu intotdeauna ne si incanta:D)))

    Adina van den Heuvel a spus:
    10 Iunie 2012 la 12:25 AM

    Ce frumos ai scris! Si da, si eu de multe ori imi pierd rabdarea, cand de fapt nu ascult/observ cu atentie ce imi zic ei.
    Poate te intereseaza viitorul 😀 – la J am ajuns la faza cand incerc sa ascult ce nu zice, deja spune mai multe asta…

      adra_bell a răspuns:
      10 Iunie 2012 la 12:38 PM

      sa mai ne zici si noua, pe grup. Si Eva trebuie citita printre randuri

    ch_dana a spus:
    10 Iunie 2012 la 10:32 AM

    Azi a baut sampanie de copii, nu Roby Bubble, ci d-aia Disney, pretinsa a fi fara e-uri, coloranti etc etc etc. bea…se stramba…iar se repezea la pahar…iar se stramba…dar mai bea…si tot asa:D

    Si nu te mira ca bea apa, la cat de cald a fost…la noi e o combinatie baut/rontait tetina/pus apa pe ea:)

      adra_bell a răspuns:
      10 Iunie 2012 la 12:40 PM

      Sunteti de „La multi ani”? Parca era un pic mai tarziu, nu?
      Ma bucur tare ca a inceput sa bea apa, eu i-am oferit mereu , de la 6-7 luni, dar numai se uda, nu bea deloc, spre deosebire de Eva care a baut din prima, cu placere

    ch_dana a spus:
    10 Iunie 2012 la 3:43 PM

    da, da fiindca pe 21 vom fi in Turcia, am zis sa facem motul laolalta cu tortul de 1 an. Am spuravietuit:)

    Stan Roxana a spus:
    13 Iunie 2012 la 9:21 PM

    si bea apa? Andrei bea destul de des

      adra_bell a răspuns:
      14 Iunie 2012 la 6:21 AM

      da, a inceput si el sa bea, chiar ma ingrijora, venise caldura si al meu se tot juca, scuipa, se facea fleasca, dar nu prea bea

Lasă un răspuns

