„Gado” in circuit

Publicat pe Actualizat pe

…de blog.
O carte „dulce”, de relaxare intr-un sezlong cu un zmuti in mana sau cu o bere. Chick lit, sa nu ne mai ascundem dupa degeţele.
cum va inscrieti? comentand
cine castiga? al mai norocos
cu ce conditie? sa dea mai departe un mic cadou: o carte, o esarfa, o jucarie si sa scrie despre asta pe blogul personal. Daca nu-l are poate sa scrie la mine ca guest post.
Pana luni, 18 iunie, la ora 11 am
e, va bagati?

UPDATE

Din 4 comentatori-jucatori, domnul Random a decis ca „Dieta iubitoarelor de ciocolata” sa mearga la comentatorul cu numarul 4, AnaMaria, de unde se vede ca dl Random nu ia numerele astea chiar la intamplare, o sti el ca Anamaria prajitureste, prajitureste de nu se ma opreste, si sa nu se opreasca, face niste torturi perfecte.

7 gânduri despre „„Gado” in circuit

    dudumic a spus:
    11 Iunie 2012 la 10:42 AM

    Daca ar fi dupa cine comentreaza primul am castigat, nu?

    dudumic a spus:
    11 Iunie 2012 la 10:43 AM

    Ca noroc n-am? Nu la jocuri!

    adra_bell a răspuns:
    11 Iunie 2012 la 10:44 AM

    ei, Franceska, norocul vine jucand. E prin tragere la sorti

    abramburika a spus:
    11 Iunie 2012 la 1:54 PM

    ma inscriu ca-s norocoasa de fel!!

    andreearodica a spus:
    11 Iunie 2012 la 3:20 PM

    Si eu vreau in jocul vostru!

    Anamaria V a spus:
    11 Iunie 2012 la 10:22 PM

    Ma inscriu si eu 🙂

    Anamaria V a spus:
    19 Iunie 2012 la 9:40 PM

    Ieeeeiii 🙂 Multumesc Andra !!!! :* Acum trebuie sa fac si eu ceva, nu ? Dar dupa ce termin cu lucrarea de disertatie ! 🙂

Lasă un răspuns

