Casnice de canicula

Publicat pe Actualizat pe

N-am avut incotro, mult prea cald afara, cel putin 41C ieri, am stat foarte mult in casa si ne-am ocupat cu jocuri, jucarii, somn mult si treburi casnice.

Eva a desenat mult, a imbracat papusi de hartie, a facut chiar ordine – da, uite ca mai devreme sau mai tarziu, se intampla si asta, fara ca noi sa insistam in vreun fel –  si-a inventat  un cantecel onomatopeic si apoi i-a facut si coregrafia, m-a pus la rasfat, sa ne facem pedichiura si manichiura. Eu am ramas „aranjata” doar la mana stanga ca s-a trezit Filip. Nu-i nimic, mi se intampla sa ies pensata doar la spranceana, epilata doar pe un picior, spalata pe jumatate de cap

 

 

Oja e neagra tot la alegerea domnisoarei, ieri mi-a luat una foarte rosie de la DM si a insistat sa plateasca ea. In desen, un tren care trece peste un pod, care trece peste o apa

Filip a dormit si cand nu a dormit a incercat sa se catere pe absolut orice. In mare parte ii reuseste, dar cel mai mult ii place sa faca un bungee-jumping bebelusesc. Se suie pe lada patului si de acolo se arunca in pat. Rasetele sunt la dublu, pentru ca nici Eva nu a rezistat tentatiei de incerca acest sport extrem. Sta in picioare foarte bine, fara sprijin, privind victorios in jur, de parca ar fi urcat pe Everest, dar prefera sa mearga ajutat. Are cateva cuvinte in vocabular, in rest comunica excelent prin tipete care ne sparg urechile, plansetele care ne rup inimile si rasete care ne bucura sufletele. E incapatanat si deja nu-i mai cedeaza Evei, se lupta pentru ce crede el ca-i apartine.

Lasă un răspuns

