Feli

Publicat pe Actualizat pe

Acum un an, ma astepta mic si cuminte, despartiti cum eram pentru scurt timp. De cand ne-am regasit nu mi-a mai dat drumul, a crescut pe mine, a dormit in brate, a privit si a invatat lumea purtat aproape de inimile noastre. A fost un an intens, scurt, a trecut repede si bebelusul gingas a devenit un baietel poznas si activ. Ne-a invatat multe, cum sa renuntam la noi mai mult decat credeam ca se poate, cum sa ne impartim si cum sa ne adunam la loc, cum sa ne bucuram de dulci clipe  disparate, ne-a crescut el pe noi, sa fim parinti de doi copii, ne-a facut mai intelepti, de zeci de ori mai rabdatori si infinit mai iubitori.

Nu stiu ce as putea sa-i urez copilului meu, cum sa scriu in cuvinte toate urarile. Vreau sa creasca puternic, sigur pe el si sa aiba intelepciunea de a fi fericit. Mai presus de orice, imi doresc sa fie fericiti. La multi ani, Filipel, Feli, Tassadar, dom’ colonel si baietelul nostru scump, cu oricate nume te-au pricopsit parintii si surioara ta! Sa cresti frumos si sa ne cresti frumos in continuare.

14 gânduri despre „Feli

    degetica a spus:
    3 August 2012 la 8:56 PM

    La multi ani , cu iubire si bucurie, Filip!

    ereena a spus:
    3 August 2012 la 9:01 PM

    La multi ani ,piticot nazdravan si frumos !

    Stan Roxana a spus:
    3 August 2012 la 9:28 PM

    La multi anisori, pui drag!

    Anamaria V a spus:
    3 August 2012 la 10:16 PM

    La multi ani pui frumos ! Esti nascut in aceeasi zi cu zuza mea , doar ca la 3 ani distanta 🙂

    Raluca a spus:
    3 August 2012 la 11:49 PM

    La multi ani fericiti!
    Si multumesc si eu! In acest an am invatat multe! Nu imi voi aminti doar ca a dormit aproape numai pe voi, ci imi voi aminti si ca voua, amandurora, vi se parea normal. Si altele asemenea.

    GERMINA a spus:
    3 August 2012 la 11:58 PM

    La multi ani, Filip! Multa sanatate si noroc!
    Ce repede trece timpul…

    ch_dana a spus:
    4 August 2012 la 9:46 AM

    La multi ani, cu sanatate, iubire si noroc !

    Nela Mihaescu a spus:
    4 August 2012 la 3:28 PM

    La multi ani, Filipel! O minune de baietel!
    Sa fii sanatos, sa cresti mare, sa cresti frumos, sa te faci om!
    Va pup, dragilor!

    mariana a spus:
    4 August 2012 la 10:52 PM

    ce simpatic e! multi anisori !

    mamituni a spus:
    5 August 2012 la 4:16 PM

    La multi ani!

    adra_bell a răspuns:
    7 August 2012 la 4:20 PM

    Multumim pentru urari!

    Andreea Agoston a spus:
    7 August 2012 la 6:59 PM

    Venim si noi cu o urare pt Filip, pt voi toti 4…sa va traiasca, sa fie fericiti, clipe minunate impreuna sa aveti si de-acum incolo…:)
    Va imbratisam cu drag!! 🙂
    La Multi Ani Filip..:)

    Paula a spus:
    7 August 2012 la 11:25 PM

    La multi ani cu sanatate si fericire!

    M-ai emotionat si de data asta pana la lacrimi. Stau incordata ca un arculet si ma rog sa nu ia asta micu’ rosu-n gat de la sora-sa, capra mare sa nu ia varsat de vant de la gradi si tot asa…ma rog sa treaca timpu si sa fie sanatosi. Si apoi…???

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2012 la 6:52 AM

      Filip nu a luat de la Eva, ea a tot venit cu raceli inca din primele luni. Inclusiv eu am fost racita si cu febra, chiar dupa iesirea din maternitate. Cred ca fiind alaptat intensiv, a scapat. Cu muculeti de vreo doua ori pana-n 8 luni, apoi pe la 9 luni a avut o bronsiolita, peste care a trecut usor, fiindca am luat-o de la inceput cu tratament, mi-am dat seama dupa cum respira ca e ceva mai grav decat o simpla raceala, si la o ora dupa primul suierat eram la medic.
      Cum il cheama? Felicitari, sa va umple de bucurii si sa fie fericit! O sa vina vremuri mai usoare, ai mei deja se joaca impreuna, eee, e o incantare sa-i privesti
      Ti-am trimis mail legat de sampon, pe mailul lasat la comentarii, l-ai primit?

Lasă un răspuns

