Clipe de bucurie – da-l naibii de aparat

Publicat pe Actualizat pe

Fotoaparatul a murit, sunt destul de dezamagita, a trait chiar putin, nici macar 4 ani, pentru un obiect deloc ieftin. Reparatul costa mai bine de jumate din pretul unuia nou. Imi pun casca de protectie si astept sa-mi pice vreun aparat din cer, asa sa stiti, daca vedeti vreo femeie cu sling din in dungat, vreo pata discreta de iaurt/caca/pepene pe pantaloni si casca de protectie, uitandu-se cercetator spre cer dupa Nikoane/Canoane zburatoare, eu sunt aia. Ta-na-na-nam, ultimele poze, urmeaza un blog fara poze, mi-a facut Eva un aparat foto din piese de lego, ies poze misto cu el, dar n-am cablu sa le transfer in calculator.

Clipa de bucurie cand lasi sprijinul si te indrepti catre independenta, cu pasi sovaitori, cu manutele in sus, triumfator si cu tot apusul in par. Independenta pana la ce scrie pe tricou. Acolo nu incape negociere

Clipa de bucurie cand te dai pe roti cu sora mai mare. Ah, si cate luni ai urmarit-o neputincios din bratele mamei, invidios pe mersul ei pe vioi, pe topaitul in pat, pe role, pe trotineta. Da, in sfarsit, esti ca ea. Sau aproape.

Clipa de bucurie cand iesi pe strada cu fiica incoditata si imbujorata, asortate la ţoale. Zilele trecute am gasit un maieu d-al meu, din vremurile de manechin, si chiar ii vine. Un pic lungut si putin largut, prima haina purtata de la mami

Lasă un răspuns

